AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg merket at det gikk på selvfølelsen løs. .Er jeg ikke attraktiv nok? Hvorfor tenner han ikke på meg? Det var så tungt så jeg valgte å gjøre det slutt. Kanskje jeg reagerte ekstra sterkt fordi eksen min hadde potensproblemer. Vi hadde nesten ikke sex i forholdet. Så jeg orker ikke mere skuffelser. Anonymkode: b193e...d4c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Potensproblemer kan ofte fikses, om han bare går til legen. Anonymkode: 19960...a13 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Jeg mente ereksjonsproblemer. Anonymkode: b193e...d4c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Ja, det hadde gått fint. Er drittlei sex. Er utslitt og trøtt småbarnsmor. Anonymkode: 48ae1...37a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 For meg ville ikke det vært noe problem hvis han selv taklet det bra. Hvis han fortsatt kunne gitt meg nærhet, ligget inntil meg, kysset og kost med meg så hadde det vært uproblematisk. Men hvis hans potensproblemer hadde gått sånn utover hans selvfølelse at han ikke ville ha nærhet fordi hjernen hans er koblet slik at nærhet=sex, så hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 579ed...2da 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Så sex er pikk + vagina? Sex kan ikke være fingre + hennes underliv? Eller annet + hennes underliv? Anonymkode: b943b...f39
Alida1 Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 (endret) Jeg lever selv i et forhold hvor han vil svært så sjelden ha sex. Han kysser og klemmer meg. Men sex uteblir mye. Men etter livets løp så har jeg kommet frem til at jeg vil ikke forlate han på grunnlag av det. Jeg setter høyere pris på han, enn hva jeg gjorde med nok av useriøse partnere i fortiden Selvsagt så hadde det vært fint om han ville ha mer sex. Men det er så mye bra ellers med mannen at jeg velger å si meg fornøyd. Alt det andre er ganske så topp. Endret 18. juli 2019 av Alida1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg ville ikke det vært noe problem hvis han selv taklet det bra. Hvis han fortsatt kunne gitt meg nærhet, ligget inntil meg, kysset og kost med meg så hadde det vært uproblematisk. Men hvis hans potensproblemer hadde gått sånn utover hans selvfølelse at han ikke ville ha nærhet fordi hjernen hans er koblet slik at nærhet=sex, så hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 579ed...2da Det er nok ganske vanlig at hjernen er koblet slik du beskriver. Mange menn vil oppleve det som ekstremt nedverdigende å skulle være servicemann for partners sexbehov når de ikke selv lenger har lyst/evne til å ha sex. Anonymkode: 284c1...85b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #9 Skrevet 19. juli 2019 På 18.7.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev: Jeg merket at det gikk på selvfølelsen løs. .Er jeg ikke attraktiv nok? Hvorfor tenner han ikke på meg? Det var så tungt så jeg valgte å gjøre det slutt. Kanskje jeg reagerte ekstra sterkt fordi eksen min hadde potensproblemer. Vi hadde nesten ikke sex i forholdet. Så jeg orker ikke mere skuffelser. Anonymkode: b193e...d4c Hei, dette problemet ligger nok i hodet på mannen som igjen blir forsterket av at han leser din reaksjon på problemet. Ta tiden til hjelp og ikke stress. Har selv hatt problemet du refererer til. Nå kan vi «ha oss» når som helst mange ganger i uka. Tips: slikk og kos og la han være hard noen minutter før penetrasjon. Anonymkode: b35b1...e8b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #10 Skrevet 19. juli 2019 Jeg var sammen med en som hadde ereksjonsproblemer, og problemet var ikke at han hadde det. Problemet var at han ikke ville gjøre noe med det og taklet det dårlig. Lukket seg inne i seg selv og ble tydelig skuffet hver gang det ikke gikk. Sa ting som at jeg reagerte på det osv, men prøvde å berolige han og trygge han. Noen som ikke skjedde og han ville ikke gå til lege. Jeg skjønner at det kan være skambelagt for menn, men det å gå rundt og ha det sånn skjønner jeg ikke at var noe bedre. Det gikk utover sexlivet. Selv om man prøver å støtte så er det begrenset hvor lenge man greier å ikke la seg påvirke. Jeg mistet i hvert fall lysten siden det hver gang etter at han mistet ereksjon ble en påfølgende nedtur. Jeg synes det var veldig vanskelig å vite hva jeg skulle gjøre og ikke. Han ville ikke snakke om det, hvis jeg ikke snakket om det så sa han at jeg tenkte noe negativt og hvis jeg prøvde å si at det ikke gjorde noe så trodde han ikke på det. Anonymkode: 8e380...8a3
Gjest hind Skrevet 19. juli 2019 #11 Skrevet 19. juli 2019 Jeg ville ikke startet et forhold med en med potensproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå