AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Dama mi har slitt litt med å få vaginale orgasmer før med alle hun har ligget med. Fikk sin første etter vi prøvde en penishylse, siden den stimulerte g-pungtet mye bedre. Liker å bruke den for å gi henne orgasme, men "problemet" er at hun vil kun bruke det nå alltid når vi har sex. Savner noen ganger å ha vanlig samleie uten der kun jeg er inni henne. Hva tenker dere damer, er det naturlig at hun bare vil ha samleie når vi bruker sleeve siden er sånn hun får orgasme, eller syns dere vi burde kunne ha vanlig sex også uten sleeve, der jeg heller gir henne orgasme med tunge før samleie? Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Vær en mann, sett deg selv først! Anonymkode: 4dd02...a4f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Hvis hun er avhengig av hjelpemidler, bør du finne deg ny dame. Blir for kjedelig i lengden. Anonymkode: 59339...230 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Begge kan vel nyte? Først hennes orgasme, så kan dere jo ha sex på vanlig måte etterpå? Eller så må hun godta at det blir annenhver sin gang? Begges nytelse er selvfølgelig like viktig. Anonymkode: 4a604...c36 5
Yuumi Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Syntes ikke det er greit hvis det ikke er noe du selv også vil bruke hele tiden. Har du fortalt henne hva du tenker? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 6 minutter siden, Carrot skrev: Vær mann og nyt at hun nyter tenker jeg.. Nyter jo å kunne gi henne orgasme når vi bruker det da, men savner avantil å bare være inni henne uten å ha på sleeve også. Anonymkode: 25004...f5b
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nyter jo å kunne gi henne orgasme når vi bruker det da, men savner avantil å bare være inni henne uten å ha på sleeve også. Anonymkode: 25004...f5b har du sagt det til henne da? At det forringer din opplevelse? 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 Nå har jeg sett litt på bilder av en sånn sleeve. Når du kommer, spruter du i den? Det høres jo ut som om du kan vurdere å la henne komme med fingre og tunge, så ta ei runde med analsex før du tar på deg denne forvokste kondomen og tar henne vaginalt? Da får både du og henne nytelse. Kan man bruke en sånn uten reisning? Anonymkode: fcfbc...226
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge kan vel nyte? Først hennes orgasme, så kan dere jo ha sex på vanlig måte etterpå? Eller så må hun godta at det blir annenhver sin gang? Begges nytelse er selvfølgelig like viktig. Anonymkode: 4a604...c36 Har prøvd å foreslå å bytte litt med og uten, men hun syns ikke det er like deilig når hun ikke får orgasme, noe jeg kan skjønne. Men er jo litt annerledes følelse for meg selv om jeg får orgasme når jeg bruker det. Tar bare litt lengre tid. Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 9 minutter siden, Carrot skrev: har du sagt det til henne da? At det forringer din opplevelse? Har sagt at det føles litt annerledes ut ja. Tror hun mener at hun heller kan suge eller runke meg hvis vi har samleie. Hun er ikke så fan av å knulle uten kondom så blir jo ikke helt samme følelsen uansett hvis vi bruker kondom da. Når vi bruker sleeve trenger vi ikke kondom da siden den er tett i toppen. Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg sett litt på bilder av en sånn sleeve. Når du kommer, spruter du i den? Det høres jo ut som om du kan vurdere å la henne komme med fingre og tunge, så ta ei runde med analsex før du tar på deg denne forvokste kondomen og tar henne vaginalt? Da får både du og henne nytelse. Kan man bruke en sånn uten reisning? Anonymkode: fcfbc...226 Ja spruter når jeg har den på, men kommer ikke noe inni henne. Tar bare litt lengre tid å komme enn vanlig. Anonymkode: 25004...f5b
Carrot Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sagt at det føles litt annerledes ut ja. Tror hun mener at hun heller kan suge eller runke meg hvis vi har samleie. Hun er ikke så fan av å knulle uten kondom så blir jo ikke helt samme følelsen uansett hvis vi bruker kondom da. Når vi bruker sleeve trenger vi ikke kondom da siden den er tett i toppen. Anonymkode: 25004...f5b så problemstillingen er egentlig todelt, du sier "det føles litt annerledes" og forventer at hun skal skjønne at det betyr "jeg liker det bedre uten" samtidig som dere ikke har kondomfri sex og det er det du egentlig ønsker, hud mot hud på en måte uten noe mellom? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. juli 2019 #14 Skrevet 18. juli 2019 Hadde blitt utrolig skuffet om mannen måtte ha hatt en kunstig vagina for å komme og kun ville bruke den under samleie. Synes det er rart at hun ikke savnet å kjenne en varm og ordentlig penis inni seg. Må jo være mulig å ha vanlig sex og heller bare bruke den etterpå da. Hadde aldri ville vært sammen med en mann som kun ville ha brukt en kunstig vagina og aldri ville ha kjent på den følelsen det er å ha en ekte varm hule å kose seg inni. Nei du må si ifra til henne at du vil ha kuken inni vaginaen hennes også og ikke kun denne sleeven!
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, Carrot skrev: så problemstillingen er egentlig todelt, du sier "det føles litt annerledes" og forventer at hun skal skjønne at det betyr "jeg liker det bedre uten" samtidig som dere ikke har kondomfri sex og det er det du egentlig ønsker, hud mot hud på en måte uten noe mellom? Ja savner å prøve hud mot hud avantil også. Men vil jo samtidig at hun er mest mulig fornøyd også. Siden hun aldri har kommet vaginalt før med menn før vi begynte å bruke sleeve mener jeg. Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #16 Skrevet 18. juli 2019 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Hadde blitt utrolig skuffet om mannen måtte ha hatt en kunstig vagina for å komme og kun ville bruke den under samleie. Synes det er rart at hun ikke savnet å kjenne en varm og ordentlig penis inni seg. Må jo være mulig å ha vanlig sex og heller bare bruke den etterpå da. Hadde aldri ville vært sammen med en mann som kun ville ha brukt en kunstig vagina og aldri ville ha kjent på den følelsen det er å ha en ekte varm hule å kose seg inni. Nei du må si ifra til henne at du vil ha kuken inni vaginaen hennes også og ikke kun denne sleeven! Ja prøvd å hinte om det å si jeg har lyst å prøve uten, men da tuller hun det litt bort å spør om jeg ikke syns det er deilig at hun endelig kan komme vaginalt, så litt dilemma kan du si.:P Anonymkode: 25004...f5b
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. juli 2019 #17 Skrevet 18. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja prøvd å hinte om det å si jeg har lyst å prøve uten, men da tuller hun det litt bort å spør om jeg ikke syns det er deilig at hun endelig kan komme vaginalt, så litt dilemma kan du si.:P Anonymkode: 25004...f5b Ja men dere kan vel gjøre begge deler? Sånn at du av og til kan komme inni henne også Si at du har lyst å prøve det også av og til og om hun ikke kommer med vanlig samleie, kan du gi henne en orgasme etterpå eller først før samleie. Si at variasjon er tingen Og at er er deilig med litt variasjon
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #18 Skrevet 18. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg sett litt på bilder av en sånn sleeve. Når du kommer, spruter du i den? Det høres jo ut som om du kan vurdere å la henne komme med fingre og tunge, så ta ei runde med analsex før du tar på deg denne forvokste kondomen og tar henne vaginalt? Da får både du og henne nytelse. Kan man bruke en sånn uten reisning? Anonymkode: fcfbc...226 Finnes varianter man kan få reising uten kondom ja, men da blir det mere som en hul strap on. Med de vi bruker er penis stiv under hele samleiet. Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #19 Skrevet 18. juli 2019 1 time siden, Mysticgirl skrev: Ja men dere kan vel gjøre begge deler? Sånn at du av og til kan komme inni henne også Si at du har lyst å prøve det også av og til og om hun ikke kommer med vanlig samleie, kan du gi henne en orgasme etterpå eller først før samleie. Si at variasjon er tingen Og at er er deilig med litt variasjon Mhm ja skal prøve å forklare henne det. Syns jo det er deilig at hun får orgasme, så vi blir sikkert mest å bruke det da, men hadde vært deilig noen ganger å prøve hud mot hud også. Håper å få komme inni henne litt mere, siden det er en veldig deilig følelse.🙂 Bare håper hun går med på det. Men hun syns det er litt styr hvis vi må stoppe opp når hun har fått orgasme og så avslutte uten penishylsen, men kanskje hvis vi har noen samleie med og noen uten, at det er best?🙂 Anonymkode: 25004...f5b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #20 Skrevet 18. juli 2019 Du må ingenting. Ingen må noen ting, spesielt når det kommer til sex. Anonymkode: 91bd8...ba0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå