AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #1 Skrevet 18. juli 2019 Jeg har vært sammen med samme mann i 15 år nå, men vi har ikke sex lenger. Forholdet ellers er svært svært bra, og vi ønsker å fortsette å leve sammen. Mannen min har fått tilbud om å ha sex med andre om han vil, men det vil jeg ikke at han snakker med deg om så jeg vet ikke om han benytter seg av det. Jeg tviler egentlig for å være ærlig. Men det funderer jeg lite på. Jeg skjønner de fleste her vil syna det er rart og forkastelig, men det fungerer for oss. Jeg har nå to ff. Begge disse to er i forhold, og det er åpne kort om at det er bare sex og aldri blir noe mer. Ingen av oss ønsker mer heller. Det er ingen hemmeligheter mellom oss. Han ene er mest for spenningen, sexen er bare sånn midt på treet. Han er i en maktposisjon over meg (tilsvarende sjefen min, men det er ikke en jobb-relasjon), så det er pirrende og svært spennede. Men som sagt, sexen er ikke sååå bra. Med han andre er sexen helt fantastisk, og jeg gjør og vil gjøre ting jeg tidligere aldri har kunnet drømme om engang. Han vil gjerne ha trekant med meg og sin samboer. Jeg har til nå sagt nei, men jeg kjenner på et økende ønske om å faktisk bli med på dette. Jeg kjenner nå han ganske godt, men jeg har bare så vidt møtt samboeren. Er det noen som har lignende erfaringer? Jeg treffer han ofte, men skjelden henne. Blir det best om jeg og hun blir bedre kjent først og mer trygg på hverandre, eller er det best om vi heller er litt ukjent? Vi kommer ikke til å vandre i samme kretser etterpå heller, men kan finne på å gjenta sexuell møter. Og bare så det er sagt. Dette er ikke noe stort løssluppent nettverk. Jeg har sex med kun disse to. Og hver av dem har sex med bare meg og sin samboer. Så ingen av oss har sex med mer enn to personer. Anonymkode: b053e...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #2 Skrevet 18. juli 2019 Du lever bare en gang. Ikke la sjansene glippe, det vil du angre på. Anonymkode: d09ba...ae7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #3 Skrevet 18. juli 2019 Dette er galt, tenk på de kristne verdiene Anonymkode: c14ed...2fa
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Høres ut som ei fæl smørje, som neppe får noen lykkelig utgang. Det å skru av hjernen kan ha en fin og bedøvende effekt i øyeblikket, men er sjelden lurt i lengden. Anonymkode: 1d047...907 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Oi, så bitre og sjalu folk her var da! 😲 Slapp av, nyt tilværelsen slik den er. Gjør det som føles riktig. Ikke bry deg om de som dømmer. Jeg tror det er helt naturlig å ha et behov for flere enn bare en. Men som jeg skrev litt før idag, ta sjansene som kommer. Hva er det verste som kan skje? Hvis du ikke tar sjansene som byr seg vil du angre i lang tid fremover. Anonymkode: d09ba...ae7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Om det blir best om du kjenner henne bedre, er det bare du som kan si. Noen verdsetter jo spenningen i det ukjente, mens andre liker å ha en slags relasjon først. Lykke til, og kos dere! Anonymkode: 4d863...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå