Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Hei! Ja spørsmålet ligger altså i tittelen.. Er selvsagt ikke noen fasit svar på dette, ettersom alle stylister er forskjellige, og dessuten noen gode og andre sikkert dårligere. Men en slags felles tankegang må det vel være? Vil gjerne forsterke stilen min litt.. eller stilenE rettere sagt. Liker å variere! Surfe-jente den ene dagen og elegant den neste. Legger alltid merke til de som har det lille ekstra når det gjelder klær og tilbehør. Og det er ofte vanskelig å sette fingeren på hva det er som gjør dem stilige. Så tilbake til spørsmålet.. (hvis noen forstår hva jeg mener) Noen som har noen ideer?
Annevenn Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Hvis du ser i blader etc., så er det i hvert fall en ting som slår meg: HELHET! Det vil si gjennomført stil, ikke sneakers og paljettbelte, liksom. Prøver å tenke litt på det, ha to farger på klærne og gjerne accesoirer som plukker opp den ene fargen, t.eks. Tror helhet er stikkordet som gjør at "det lille ekstra" kommer på plass!
Scaramouche Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Hmm mitt intrykk er at det er moderne å kombinere forskjellige stilarter, som f.eks slitt jeans med superfin paljett topp osv. Syns det kan se teit ut hvis alt matcher for mye liksom, ser så veldig gjennomtenkt ut da. F.eks grønne sko, grønn veske, grønnt belte og grønn hårstrikk liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 takk for svar! Føler nemlig selv at jeg nesten er "for flink" til å matche.. (er jo lettest det på en måte) Da blir det fort litt kjedelig liksom! Er rett og slett en kunst å bryte litt.. Og det kan være nokså tricky!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå