veslepus Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Noen som vet hvor den er kjøpt? Utrolig stilig! Vil ha, vil ha!
Gjest borghild Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Den med grønt på var fæl! Hvorfor skal alle ha like klær som idol-deltakerne? HVER gang det er idol spør folk etter klærne dems! Eier dere ikke fantasi???
CecilieB Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Ser ut som om det kan være Oasis. Det ser ut som kjolen er i svart på nettsidene deres. Jeg likte kjolen til Jorun jeg, for en gangs skyld hadde hun noe skapelig på seg.
Saeria Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Den med grønt på var fæl! Hvorfor skal alle ha like klær som idol-deltakerne? HVER gang det er idol spør folk etter klærne dems! Eier dere ikke fantasi??? Den kommentaren var fryktelig unødvendig. Det er ikke slik at alle har så mye tid til overs til å shoppe klær. Så når de endelig ser noe fint på f.eks. Idol som en kan få i Norge, er det greit å spørre her om noen vet hvor det går an å få tak i de klærne. Da slipper en å bruke mye tid på å lete.
Ephemera Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Ja, og selv de av oss som har som hobby å springe rundt i klesbutikker (inkludert meg selv), så kan jeg av og til se noen fine plagg på TV eller i et blad som jeg har lyst på. Det handler ikke om å mangle fantasi, men rett og slett om at DER var det et fint plagg og hvor kan jeg få tak i det? Og dette er jo et utmerket sted å spørre om slike ting! Masse jenter som tilfeldigvis kan ha sett den kjolen i en butikk! Så la oss fortsette å spørre om slike ting her, så får de som irriterer seg bare la være å lese.
veslepus Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2005 Det var faktisk den grønne kjolen jeg mente... Tusen takk for tips om Oasis sin nettside, CecilieB -- fant en topp som var helt lik som kjolen, så jeg tipper de har kjolen der også :-) Sant som du sier Ephemra -- noen ganger er det bare et plagg man ser som men bare MÅ ha. Det skjer meg ikke så veldig ofte, men denne kjolen bare skrek etter meg...
Elze Skrevet 9. mai 2005 #9 Skrevet 9. mai 2005 Jeg synes også den grønne kjolen var kjempefin - vil ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå