AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Hei! Jeg er en jente på 20. Jeg squirter så og si hver gang jeg penetreres eller bruker dildo på meg selv. Av og til så kort tid som 30 sekunder... Jeg vet at man ikke alltid får orgasme når man squirter... Men uansett så føler jeg at jeg er veldig sensitiv vaginalt og jeg får veldig lett orgasmer. Det er en veldig intens følelse helt fra start nesten. Utifra det jeg leser på nettet osv så er det ikke så vanlig? Men kan ikke tro at akkurat jeg tilfeldigvis skulle vært så heldig som kommer så lett... Så det må jo være normalt? Anonymkode: 183a8...d32
Coachshinny Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 20. Jeg squirter så og si hver gang jeg penetreres eller bruker dildo på meg selv. Av og til så kort tid som 30 sekunder... Jeg vet at man ikke alltid får orgasme når man squirter... Men uansett så føler jeg at jeg er veldig sensitiv vaginalt og jeg får veldig lett orgasmer. Det er en veldig intens følelse helt fra start nesten. Utifra det jeg leser på nettet osv så er det ikke så vanlig? Men kan ikke tro at akkurat jeg tilfeldigvis skulle vært så heldig som kommer så lett... Så det må jo være normalt? Anonymkode: 183a8...d32 Høres både ekte og riktig ut det du seier der ja. Kan si det med sikkerhet ut fra egen erfaring😊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Alt er normalt. Noen kommer lett, noen ikke. Samme gjelder menn. Anonymkode: 1bb50...c32
Atania Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Er sånn jeg også, squirter ikke da, men får veldig fort vaginalorgasmer.
barbent Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Samme her, jeg kommer flere ganger i løpet av 3 til 5 minutter. Jeg squirter ikke, men det renner godt nedover lårene mine og er vått i senga etterpå🙈 Jeg liker også at mannen kommer fort, da føler jeg vi passer godt seksuelt sammen 😊 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Ikke normalt, men ikke supersjelden heller. Uansett en fantastisk egenskap som du kommer til å få masse glede av. Anonymkode: c83d3...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke normalt, men ikke supersjelden heller. Uansett en fantastisk egenskap som du kommer til å få masse glede av. Anonymkode: c83d3...9ab Vanlig, ordet du søker etter er "vanlig". Det er helt normalt, men kanskje ikke vanlig. Normalt betyr at det ikke feiler en noe. Anonymkode: 1df30...be6 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 2 timer siden, barbent skrev: Samme her, jeg kommer flere ganger i løpet av 3 til 5 minutter. Jeg squirter ikke, men det renner godt nedover lårene mine og er vått i senga etterpå🙈 Jeg liker også at mannen kommer fort, da føler jeg vi passer godt seksuelt sammen 😊 Hva er egentlig dette? Det renner litt hos meg også😅 (selv om jeg squirter utenom) ts Anonymkode: 183a8...d32
barbent Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig dette? Det renner litt hos meg også😅 (selv om jeg squirter utenom) ts Anonymkode: 183a8...d32 Det er nok bare kåtheten som gjør at vi produserer safter som klargjør for penis 😊 Noen produsert mer en andre, er du som meg så produserer du mye, mulig vi litt kåtere en andre🙈 Har du mye frisk utflod også 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 SÅ misunnelig på dere som kommer så lett! Anonymkode: a160c...299 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå