AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Jeg er en jente på 25 år som i de siste 3 årene har vært i forhold. I forholdet mitt dro jeg nesten aldri ut på byen da jeg ikke ser poenget med dette, og syns det er kjekkere å hygge meg sammen med venner og alkohol enn høy musikk, random folk osv. Nå er jeg blitt singel og prøver derfor bli med på sosiale ting. Venninne mine vil dra på byen og jeg blir med, men jeg kjeder meg ihjel. Det bare ender opp med at vi sitter med hver sin gutt og snakker om dritt, og jeg tilslutt blir sliten i hodet. I tillegg er jeg fra ett lite sted hvor dansing ikke var normalt, og eier derfor ikke en eneste rytme i kroppen. Føler meg derfor "kjedelig" og ukomfortabel siden alle vil danse på byen. Før likte jeg å dra ut ofte og sammen med store grupper venner hvor vi hadde det kjempe kjekt, men slik klarer jeg ikke ha det lengre. Er dette normalt eller er jeg bare dritkjip? Anonymkode: 091f8...7e1 2
wintergirl Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Helt normalt. Du er ikke kjip av den grunn. Du liker å finne på andre morsomme ting med dine venner, men å dra på byn er ikke en av de tingene. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Det er aldren. Jeg ble også slik som rundt 25. Før det var jeg på fest hver helg. Så merket jeg at kroppen taklet alkoholen dårligere. Jeg også kjeder meg i hjel på nattklubber. Så høy musikk at en ikke hører hva folk sier, slitsomme fulle menn som klenger og gjengen sprer seg. Og ALDRI blir vi enige om hvilket sted vi skal på . Anonymkode: 80e11...8b8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 Enig, utrolig kjedelig å "gå på byen". Bare bråk og drikking, handler stort kun om å drikke. Prate piss, totalt bortkastet. Alkoholen funker ikke for mitt hodet lenger heller, orker ikke kaste bort en dag på det tullet der mer. Ikke er det noe sosialt heller. Ser på dette som utforskingen i livet...nå er jeg forbi den fasen der. I dag elsker å jeg å legge meg mellom 22-23, stå opp og trene eller annen fin uteaktivitet 🙂 Anonymkode: af5d6...798 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Det er helt vanlig. Det samme skjedde med meg når jeg var rundt 26-27. Man forandrer seg. Husker jeg prøvde alt jeg kunne å beholde gleden ved å leke med leker når jeg kom i 10 års alderen. Anonymkode: 578ab...525 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Det å dra på byen er liksom «same old» hver gang. Jeg er nå ute kanskje 2-3 ganger i året. Dyrt er det også. Å jeg setter pris på rolige kvelder, gjerne sammen med venner. Heldigvis er samboer som meg, så vi slapper helst av hjemme i hverandres selskap Anonymkode: 53e5d...ac9 4
Sirah Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Helt enig. Jeg drar aldri på nattklubber/discoteker lenger fordi jeg kjeder ræva av meg. Drar heller på en god gammeldags pub hvor man kan skravle og møte venner uten at dansingen og kortest mulig skjørt står i fokus om jeg først drar ut 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, Sirah skrev: Helt enig. Jeg drar aldri på nattklubber/discoteker lenger fordi jeg kjeder ræva av meg. Drar heller på en god gammeldags pub hvor man kan skravle og møte venner uten at dansingen og kortest mulig skjørt står i fokus om jeg først drar ut Samme her, skal jeg først ut så går jeg heller på en rolig pub 😛 Anonymkode: 53e5d...ac9
Sirah Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, skal jeg først ut så går jeg heller på en rolig pub 😛 Anonymkode: 53e5d...ac9 Ja trives mye bedre på slike plasser Da storkoser jeg meg ofte. Innimellom blir jeg lurt med på disco og angrer like mye hver gang 😂
smalls Skrevet 18. juli 2019 #10 Skrevet 18. juli 2019 Jeg er også lei byen. Bare det å få alle ut i taxi og bli enige om hvilket utested vi skal på er et styr hver gang. Som regel spliter vi lag og/eller folk forsvinner Så har vi køer, innpåslitne menn som ikke vil la deg være i fred, høy musikk så du ikke kan ha en samtale, dyrt, den irriterende lange taxikøen, venninne forsvinner, styr med jakker på vinteren, det er kaldt, fulle mennesker, mas om dansing osv. Liker hjemmefester bedre, men drikker ikke ofte alkohol. Jeg er 29 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 Som regel enig, like heller ikke byen "generelt" i betydning av et standard utested med listepop. Men det kan være veldig gøy med et diskotek som fokuserer på sjangeren jeg hører mest på, dessverre er det litt lite av det i Norge... Ellers er en pub med gode venner veldig bra for min del. Anonymkode: 0c1d0...c8b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 Shit. Jeg er like gammel som deg, 25. Men jeg har aldri vært på byen... Kommer jeg til å angre når jeg fyller 30 at jeg ikke ''levde'' ? Jeg har dessverre helseproblemer som gjør at jeg ikke kan være så aktiv i livet som andre og har akseptert at livet ble som det ble. Anonymkode: 29544...f7b
Gjest Familytree Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 Det er normalt fordi forholdet tok deg ut av rutinen. Du pleide å gå ut, som du sa. Gi deg tid til å plukke opp rytmen igjen. Alt går bra, du er ikke dum.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #14 Skrevet 18. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit. Jeg er like gammel som deg, 25. Men jeg har aldri vært på byen... Kommer jeg til å angre når jeg fyller 30 at jeg ikke ''levde'' ? Jeg har dessverre helseproblemer som gjør at jeg ikke kan være så aktiv i livet som andre og har akseptert at livet ble som det ble. Anonymkode: 29544...f7b Det kommer jo an på om det er noe for deg eller ikke, og for å gjøre det må man nesten prøve Men det er ikke alle som liker det, uansett om de er 20 eller 40. Kjenner mange som egentlig aldri har likt å gå på "byen" (og de har prøvd flere ganger). Ikke noe feil det, folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Anonymkode: 0c1d0...c8b
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 Jeg ble dritt lei av og dra på byen da jeg var 19. Så derfor sluttet jeg å dra ut på byen da jeg var 19. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #16 Skrevet 18. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit. Jeg er like gammel som deg, 25. Men jeg har aldri vært på byen... Kommer jeg til å angre når jeg fyller 30 at jeg ikke ''levde'' ? Jeg har dessverre helseproblemer som gjør at jeg ikke kan være så aktiv i livet som andre og har akseptert at livet ble som det ble. Anonymkode: 29544...f7b Du går ikke glipp av noe 🙂 99% av det handler om alkohol. Bråk, fulle folk, elendighet. Anonymkode: af5d6...798 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #17 Skrevet 18. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på om det er noe for deg eller ikke, og for å gjøre det må man nesten prøve Men det er ikke alle som liker det, uansett om de er 20 eller 40. Kjenner mange som egentlig aldri har likt å gå på "byen" (og de har prøvd flere ganger). Ikke noe feil det, folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Anonymkode: 0c1d0...c8b Ja, ikke sant? Jeg føler ikke det er min personlighet eller har noen gang vært det. Kanskje pub-scenen kunne vært noe for meg, men jeg drikker jo ikke så hva skal jeg gjøre der liksom? Haha. Anonymkode: 29544...f7b
Neonlights Skrevet 18. juli 2019 #19 Skrevet 18. juli 2019 Dette var en vakker tråd! Fantastisk lesning. Helt fantastisk Diskotek har aldri vært min greie. Jeg elsker musikk, lager musikk selv, men diskoteker har alltid vært fullstendig meningsløse for meg. Også når jeg var 18. 1
Cinnamondiva Skrevet 19. juli 2019 #20 Skrevet 19. juli 2019 Dra heller på en telttur eller campingtur eller ha tarotkveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå