AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Hei, noen som vet hvordan det er å ta seg ferie under studietiden? Er det vanskelig å henge med, eller går det greit? Tenker fri i 1 uke ca 2 uker etter skolestart. Anonymkode: 62f4b...a77
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Kommer helt an på studiet, vanskelighetsgraden/dine evne, samt om det er mye obligatorisk/innleveringer. Men jeg vil si det er ganske idiotisk, ettersom det er mye som skjer iløpet av de første ukene. Anonymkode: 97463...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Kjør på. Er når du er student du har frihet til sånt. Du kan lese på stranden Anonymkode: b7ca9...694
Alice123 Skrevet 18. juli 2019 #5 Skrevet 18. juli 2019 Det kommer HELT ann på studiet og emnet. Jeg hadde emner hvor man kun møtte opp på siste forelesning (med tema "eksamenstips") og fikk B, og emner man garantert strøk på om man var borte fra mer enn to sammenhengende forelesninger. Er du helt fersk student vil jeg uansett ikke anbefale det. Det tar tid å lære å studere. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #6 Skrevet 18. juli 2019 Jeg begynner på 3.året av bacheloren nå - og skal en uke i syden i slutten av august. For meg kommer det til å gå helt fint. Går glipp av bare to forelesninger, men jeg lærer ganske fort. I fjor var jeg borte nesten 2 uker pga sykehusopphold i september, gikk supert det også. Ingenting obligatorisk på mitt studie. Anonymkode: cf6e2...977
annebanane Skrevet 18. juli 2019 #7 Skrevet 18. juli 2019 Jeg kunne fint ta meg ferier her og der under hele studietiden uten at det påvirket noen av de ulike studieløpene betraktelig. Men (!), jeg planlagte ikke feriene før jeg hadde fått pensum- og oppgaveoversikt slik at jeg kunne legge det utenom noe obligatorisk. Kjenner til et par som bommet på den med å bestille ferien før semesteret startet. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 6 timer siden, Moonwalker skrev: Jeg kunne fint ta meg ferier her og der under hele studietiden uten at det påvirket noen av de ulike studieløpene betraktelig. Men (!), jeg planlagte ikke feriene før jeg hadde fått pensum- og oppgaveoversikt slik at jeg kunne legge det utenom noe obligatorisk. Kjenner til et par som bommet på den med å bestille ferien før semesteret startet. Enig! Finn ut av obligatorisk oppmøte, innleveringer etc før du bestiller! Anonymkode: a5092...c18
Clefable Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 Så lenge det ikke er noe obligatorisk, går det fint an å ta igjen en uke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå