oysterlover Skrevet 17. juli 2019 #21 Skrevet 17. juli 2019 På generelt grunnlag, så er det sterk klinisk mistanke om at de er en form for infeksjon. Kreft er svært lite sannsynlig. (Dette er selvsagt kun ment som en generell kommentar, og ikke et medisinsk råd). 1
Gjest Familytree Skrevet 17. juli 2019 #22 Skrevet 17. juli 2019 Hoste kan ha forårsaket smerte eller sår. Høres ut som en forkjølelse eller streptokokert tonsillitt. Det er bra at du blir sving med legen din😘 Lykke til
wintergirl Skrevet 17. juli 2019 #23 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Moren min har kreft i halsen og hun har ingen smerter pga det. Hun har kreft andre steder også uten smerter. Hun bruker ingen smertestillende heller og føler seg frisk og rask. Anonymkode: c7548...f4a Er det stabilt? Vil det gå bra med henne? Klem❤️
wintergirl Skrevet 17. juli 2019 #24 Skrevet 17. juli 2019 Jeg hoster aldri, plutselig etter noen dager da jeg ble syk i fjor, så hostet jeg i over ett år og det kom(mer) ofte slim opp. Jeg sjekket meg da jeg hadde hostet i fire måneder, men de fant ikke noe. Kan være så mangt, til og med bihulene. Jeg hoster ikke nå, men slim kommer hyppigere enn det gjorde før. Sikkert ikke noe farlig Ts. Kom deg til lege, undersøk deg så du får utelukket at det er noe farlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #25 Skrevet 17. juli 2019 20 minutter siden, wintergirl skrev: Er det stabilt? Vil det gå bra med henne? Klem❤️ Det er såpass nytt og hun får behandling nå. Vi vet ennå ikke om det er stabilt og om det vil gå bra. Skremmende periode fremover nå 😔 Tusen takk for klemmen 😊 Anonymkode: c7548...f4a
Gjest Hayworth Skrevet 17. juli 2019 #26 Skrevet 17. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år, kvinne. Jeg har hostet og hatt slimhoste i 1,5 uke, hadde en dag med feber. Nå hoster jeg mye mindre, litt om morgenen. Men, på høyre side på innsiden av halsen gjør det vondt når jeg svelger og det svir litt «helse tiden». Jeg er kjemperedd for at dette er kreft.. hva tror dere? Jeg har snart legetime så skal til lege.. men hva annet enn kreft kan det være? Anonymkode: 2195a...eee Sikkert noe halsbetennelse. Har du vondt på ene siden er det sikkert en hoven lymfeknute? Det kan være vondt som faen. Hvis du har hostet og harket lenge, har du sikkert irritert slimhinnene i halsen også. Jeg ville tatt en legetime bare for å sjekke om du trenger penicillin 👍
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #27 Skrevet 17. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år, kvinne. Jeg har hostet og hatt slimhoste i 1,5 uke, hadde en dag med feber. Nå hoster jeg mye mindre, litt om morgenen. Men, på høyre side på innsiden av halsen gjør det vondt når jeg svelger og det svir litt «helse tiden». Jeg er kjemperedd for at dette er kreft.. hva tror dere? Jeg har snart legetime så skal til lege.. men hva annet enn kreft kan det være? Anonymkode: 2195a...eee Høres ut som halsbetennelse. Ikke noe farlig. Går over til slutt. Kjøp deg fersk sitron og press det i et glass med lunkent vann Kjøp også fersk ingefær og skrell en bit og tygg. Gjør susen så du blir bedre raskere. Kreft? Du trenger ikke bekymre deg. Anonymkode: a26e7...8c4
wintergirl Skrevet 18. juli 2019 #28 Skrevet 18. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er såpass nytt og hun får behandling nå. Vi vet ennå ikke om det er stabilt og om det vil gå bra. Skremmende periode fremover nå 😔 Tusen takk for klemmen 😊 Anonymkode: c7548...f4a Håper at hun blir frisk. Ønsker dere det beste fremover. Bare hyggelig 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå