Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Tenker på å søke på en regionsjefstilling som nylig har åpnet seg opp, jeg er for tiden butikksjef i samme kjede, og jeg TROR jeg har en nogenlunde god forståelse for hva regionsjefer gjør. 
Jeg hadde likevel satt stor pris på dersom noen som har faktisk erfaring fra en slik stilling kan fortelle litt om deres erfaring? Kjeden det er snakk om for min del er en klesbutikk, så dersom noen har erfaring fra dette er det enda bedre.  Lurer egentlig på hvordan en vanlig dag på jobben ser ut, hva er de dagligdagse arbeidsoppgavene? 

Tusen tusen takk! 

Anonymkode: 00959...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med regionsjefen din. 

Anonymkode: 85c42...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer fra kjede til kjede, men generelt har regionsjefene ansvaret for butikksjefene i en satt region. De har personalansvar for sine butikksjefer, og ansvaret for at butikkene når de økonomiske målene som er satt. De kan også ha ansvaret for implementering av rutiner/retningslinjer for bedriften i butikkene, og skal passe på at f.eks. kampanjer eller salg er klart i butikkene. 

For å få vite akkurat hvordan en dag som regionsjef i din bedrift er, så ville jeg snakket med en regionsjef. Ved å gjøre det viser du interesse, og det kan være veldig positivt i en søknadsprosess. 

Anonymkode: 484b9...f11

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan stilling har du idag? Vet du hvor stor regionen eventuelt er? 

Regionsjef høres veldig flott ut men det er utrulig mye arbeid og reising. Telefoner og mail til alle døgnets tider. 

Hvid du har barn under 14-15 års alder hadde jeg aldri vurdert en sånn stilling.

Anonymkode: b42b4...2e9

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan stilling har du idag? Vet du hvor stor regionen eventuelt er? 

Regionsjef høres veldig flott ut men det er utrulig mye arbeid og reising. Telefoner og mail til alle døgnets tider. 

Hvid du har barn under 14-15 års alder hadde jeg aldri vurdert en sånn stilling.

Så at du er butikksjef..  da er ju regionsjefen din nermeste leder så du burde vite hva en regionsjef gjør. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med regionsjefen din. 

Anonymkode: 85c42...f6e

Ja, det er nok lurt. Regionsjef kan fortelle deg med en gang hvis det overhodet er poeng at du søker fordi når hen har deg som butikksjef vet hen om du passer til regionsjef stilling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...