AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Jeg har en hund på 5 år som har problemer med analkjertlene sine. For andre gang har han fått svært betente analkjertler. I tillegg har han en stor, veldig har klump inni der. Dyrlegen sa derfor at han måtte operere bort analkjertlene, siden dette er veldig smertefull for hunden, og at klumpen muligens kan være en svulst. Hun mente dette var en veldig enkel og grei operasjon, så tenkte ikke noe mer over det. Har fått time på mandag, og hunden er på smertestillende frem til da. Men da jeg søkte litt på denne typen operasjon, ser jeg flere skrive at dette er en komplisert operasjon, men stor fare for inkontinens. Er utrolig nervøs for operasjonen, og lurer på om andre har erfaring med dette for deres egen hund? Anonymkode: af5d1...52c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Har de tatt prøver av kjertelen som viser at det faktisk egen svulst der? Anonymkode: 45313...7c6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har de tatt prøver av kjertelen som viser at det faktisk egen svulst der? Anonymkode: 45313...7c6 Slik jeg forsto det skal de sende kjertelen til analyse etter operasjonen for å sjekke. Hun sa det bare var en sjanse for svulst, og at det godt ikke kunne være det. Usnsett mente hun at det ville være best å operere kjertlene bort, siden det virker som at han har et kronisk problem med betennelse fremfor vanlige, fulle analkjertler. Anonymkode: af5d1...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå