AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Kjenner jeg er litt nysgjerrig på dette konseptet. Hva slags typer mennesker møter opp her? Må man se ut på en bestemt måte? Er det mange som møter opp som par? Skjer det noe på selve klubben? Anonymkode: 675bb...008
Rotehodet Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Er du en singel / enslig mann som ikke får det til på privaten så er vel ikke swingers klubb noe for deg. Er du derimot attraktiv privat så er det vel gode muligheter for en vellykket kveld. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags typer mennesker møter opp her? I min begrensede erfaring treffer du et tverrsnitt av den voksne befolkningen, på godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 4 timer siden, Rotehodet skrev: Er du en singel / enslig mann som ikke får det til på privaten så er vel ikke swingers klubb noe for deg. Er du derimot attraktiv privat så er det vel gode muligheter for en vellykket kveld. 4 timer siden, Alterego666 skrev: I min begrensede erfaring treffer du et tverrsnitt av den voksne befolkningen, på godt og vondt. Jeg er kvinne i 30-årene med partner. Vi er vel kanskje..hmm..over gjennomsnittet attraktive, men samtidig ser jeg ikke ut som en plettfri modell selv om jeg nok anses som pen. Er det mange andre par? Eller single? Jeg har ikke tatt det opp med partneren min enda, men jeg tror ikke han er helt imot det. Anonymkode: 675bb...008
Gjest Alterego666 Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mange andre par? Eller single? Umulig å generalisere. Jeg har bare et par erfaringer. Varierer nok fra klubb til klubb og kveld til kveld. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne i 30-årene med partner. Vi er vel kanskje..hmm..over gjennomsnittet attraktive, men samtidig ser jeg ikke ut som en plettfri modell selv om jeg nok anses som pen. Er det mange andre par? Eller single? Jeg har ikke tatt det opp med partneren min enda, men jeg tror ikke han er helt imot det. Anonymkode: 675bb...008 Ender bare opp med at du får all moroa. Heterofile menn av normalt utseende får seg ikke noe. Heterofile og homofile kvinner får garantert ligg. Homofile menn får som regel alltid ligg. Anonymkode: 87332...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 Jeg og typen har vært på klubb. Der var det alle typer mennesker, vi var kanskje av de litt "større". Begge to "fikk seg noe". Mistenker at vedkommende over ikke har vært på klubb? Anonymkode: 47492...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #8 Skrevet 18. juli 2019 Hvordan er konseptet? Hvordan er det? Jeg er heterofil kvinne på 36, har draget, for å si det enkelt. Jeg går mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Man kommer inn døra. Hva ser man da? Er det folk som har sex rundt om kring? Hvilken type lokale er det? Er det mange "soverom", eller er deg bsre ett stort tom hvit folk har sex foran hverandre? Og skulle man gjøre noe så må man på andres spermflekker? What's the deal? Anonymkode: d87e9...c9b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #9 Skrevet 18. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er konseptet? Hvordan er det? Jeg er heterofil kvinne på 36, har draget, for å si det enkelt. Jeg går mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Man kommer inn døra. Hva ser man da? Er det folk som har sex rundt om kring? Hvilken type lokale er det? Er det mange "soverom", eller er deg bsre ett stort tom hvit folk har sex foran hverandre? Og skulle man gjøre noe så må man på andres spermflekker? What's the deal? Anonymkode: d87e9...c9b Det kommer helt an på hva slags "sexklubb" du mener. Nonna? Juicebox? Cat? Anonymkode: 41924...4f6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #11 Skrevet 18. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva finnes? Anonymkode: d87e9...c9b TS lurer på det samme 😊 Cat vet jeg om, men tenker mer på «normale» sexklubber, ikke nødvendigvis fetish/-Bdsm-relatert. Anonymkode: 675bb...008
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #12 Skrevet 18. juli 2019 Jeg har ikke erfaring med swinging og sexklubber, men har vært nysgjerrig på det og derfor googla litt rundt etter informasjon. Man får svar på mye ved å lese den norske eller danske swingersguiden. Eller ved å gå inn på hjemmesiden til den enkelte klubb. http://www.swingersguiden.no http://swingerguiden.dk https://www.swingeren.dk Anonymkode: 3e671...36d
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #13 Skrevet 18. juli 2019 Enda et spørsmål.. Hvordan er muligheten for å finne en attraktiv biseksuell mann? Vi er nok litt kresne. Anonymkode: 675bb...008
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #14 Skrevet 18. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er konseptet? Hvordan er det? Jeg er heterofil kvinne på 36, har draget, for å si det enkelt. Jeg går mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Man kommer inn døra. Hva ser man da? Er det folk som har sex rundt om kring? Hvilken type lokale er det? Er det mange "soverom", eller er deg bsre ett stort tom hvit folk har sex foran hverandre? Og skulle man gjøre noe så må man på andres spermflekker? What's the deal? Anonymkode: d87e9...c9b I Tønsberg er det en klubb. Der er det en bare med loungeområde der man drikker litt og snakker litt. I 2. Etasje er det flere rom, noen med dempet belysning og litt mer private, et stort rom med stoor seng og et rom med leketøy.. Er vel ikke så ofte man går inn i et rom og poff alle har sex.. Anonymkode: 47492...2c8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #15 Skrevet 19. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: I Tønsberg er det en klubb. Der er det en bare med loungeområde der man drikker litt og snakker litt. I 2. Etasje er det flere rom, noen med dempet belysning og litt mer private, et stort rom med stoor seng og et rom med leketøy.. Er vel ikke så ofte man går inn i et rom og poff alle har sex.. Anonymkode: 47492...2c8 Hvor lenge henger man i baren/loungen før man evt skifter? Hva pleier folk å drikke, et glass medbragt vin eller er det alkoholfritt som er vanligst? Kan man være i loungen/baren også etter at man har skifta/kledd av seg? Spiller de litt dempa musikk , enten i loungen eller i annen etage? Anonymkode: 434b0...fcd
ElskerSkinn Skrevet 19. juli 2019 #16 Skrevet 19. juli 2019 Er nysgjerrig på dette selv, møte damer med skinnfetish er det vanlig på disse stedene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå