AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg skal lage til et enkelt lunsjbord for en gjeng som skal gjøre frivillig arbeid. Det blir ca 35 personer. Tanken er å sette frem ferdig oppskåret brød + knekkebrød og diverse "standard" pålegg + smør, agurkskiver og tomatskiver. Er det noen kloke hoder som kan hjelpe meg å finne ut hvor mye mat jeg skal kjøpe inn? Hvor mye skal jeg beregne per person? (dette er voksne folk, mest damer). Og gjerne forslag til "standard" pålegg. Ost og skinke er en selvfølge. Hva mer? Anonymkode: fbbce...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Del Skrevet 17. juli 2019 Beregn ca 3 brødskiver pr person. Evt ett brød på 5 personer. Ost, skinke, salami, tomat, agurk, salat, kokt egg, smør, majones, syltetøy, leverpostei. Salt/pepper. Anonymkode: aab8c...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Del Skrevet 17. juli 2019 Takk for tips. Syltetøy hadde jeg helt glemt! Anonymkode: fbbce...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Del Skrevet 17. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beregn ca 3 brødskiver pr person. Evt ett brød på 5 personer. Ost, skinke, salami, tomat, agurk, salat, kokt egg, smør, majones, syltetøy, leverpostei. Salt/pepper. Anonymkode: aab8c...1a7 Om vi regner skiver i tykkelsen som brødskjærermaskinene i butikken skjærer synes jeg 3 skiver kan høres litt lite ut om det er fysisk arbeid som gjøres. Anonymkode: 82a10...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg ville beregnet maks 4 personer per brød. Salatblader, godt smør, majones, litt forskjellig type skivet ost, skinke, kalkunpålegg, påleggssalat, noe vegetar - hummus, guacamole. Pluss pluss. Anonymkode: 7d1df...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Del Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville beregnet maks 4 personer per brød. Salatblader, godt smør, majones, litt forskjellig type skivet ost, skinke, kalkunpålegg, påleggssalat, noe vegetar - hummus, guacamole. Pluss pluss. Anonymkode: 7d1df...3ea Takk for tips. Ingen veganere eller vegetarianere. Dette er også en helt enkel og grei "arbeidslunsj" og ikke noe "luksus". Gjelder frivillig arbeid, og vi vil helst ikke bruke pengene på en litt "overdreven" lunsj. Skjønner det er godt med god mat, men nordmenn flest har svett ost og salami på matpakkene fremdeles hehehe. Så litt bedre enn det skal vi fikse, men det blir ganske "nedpå" lunsj altså. Anonymkode: fbbce...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Del Skrevet 17. juli 2019 0 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om vi regner skiver i tykkelsen som brødskjærermaskinene i butikken skjærer synes jeg 3 skiver kan høres litt lite ut om det er fysisk arbeid som gjøres. Anonymkode: 82a10...ca0 Min erfaring er at tre skiver pr pers holder i massevis. Det er helt ok med "enkelt" pålegg i sådann anledning. Anonymkode: 7bf26...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå