Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Som jeg hater å være alene!!! jeg har vært alene i 8 mnd nå. Jeg har to små barn som jeg er alene om omsorgen for. I starten da jeg ble alene var det forferdelig. Og så begynte jeg å trives. Men nå blir det alt for mye alenetid! Er så utrolig ensom, så utrolig tris å sitte hjemme alene hver kveld. Har mistet all livsglede, makter ingenting!!! Jeg har lyst på voksenkontakt. noe mer enn chating på msn... Vennene mine er veldig kjipe... :cry:
Gjest Sumo ikke innlogget Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 En SUmobryterklem fra meg. Skaff en barnevakt og gå ut med de kjiipe vennene dine kanskje du møter noen nye venner som ikke er så kjiipe.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Som jeg hater å være alene!!! jeg har vært alene i 8 mnd nå. Jeg har to små barn som jeg er alene om omsorgen for. I starten da jeg ble alene var det forferdelig. Og så begynte jeg å trives. Men nå blir det alt for mye alenetid! Er så utrolig ensom, så utrolig tris å sitte hjemme alene hver kveld. Har mistet all livsglede, makter ingenting!!! Jeg har lyst på voksenkontakt. noe mer enn chating på msn... Vennene mine er veldig kjipe... :cry: Men, hva er det du har lyst til som vennene dine ikke har lyst til da? Er det ingen venner av deg som bare kunne komme over og prate litt, drikke et glass rødvin dersom man skulle føle for det - se film eller noe da? Dersom du må være hjemme pga barn altså. Hva for noe dustevenner er dette!!
Laina Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Er i samme situasjon som deg, bortsett fra at mine venner ikke er kjipe. De bare bor så altfor langt borte. Jeg stiller meg gjerne til din disposisjon!
Fat Sally Lee Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Registrer deg her på KG, så kan jeg love at du får mer voksenkontakt enn du har godt av!
Brunhilde Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Prøver du å fikse barnevakt så du kan treffe vennene dine andre steder enn hjemme hos deg selv? Drar du på besøk til vennene dine når du kan? Tar du en tur på byen med dem hvis du har anledning? Svarer du ja på spørsmålene gjør du en innsats for å treffe dem så da mener jeg at de er "kjipe" hvis de ikke kommer på besøk til deg, men hvis svaret er nei og du sitter hjemme og forventer selskap hver kveld fordi du er alene med barn, ja da er jeg redd det er du som er "kjip".
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Jeg synes det blir litt lettvint å skylde på kjipe venner i en slik situasjon jeg da. For det er ikke deres oppgave og sørge for at du har det bra. Det er din oppgave det. Du skriver ingenting om hva du gjør for å bedre situasjonen. Om du virkelig forsøker å få dem med deg ut, på kafe, spise middager sammen osv. om de ikke gidder,orker eller aldri har tid så kan jeg være enig med deg. Da er vennene dine i kjipeste laget og kanskje det da er på tide å få seg noen nye? Hvis du sitter å venter på at de skal skjønne hvor kjedelig du har det eller at de skal komme å dra deg med seg ut, så sier jo situasjonen seg selv. For som sagt, ditt liv er ditt ansvar ingen andres. Ellers så er jeg enig med Cocktail
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 det er jo det som er problemet. Jeg får de ikke med meg i det hele !!!
mockinbird Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 I starten da jeg ble alene var det forferdelig. Og så begynte jeg å trives. Men nå blir det alt for mye alenetid! Er så utrolig ensom, så utrolig tris å sitte hjemme alene hver kveld. Har mistet all livsglede, makter ingenting!!! Jeg har lyst på voksenkontakt. noe mer enn chating på msn... Vennene mine er veldig kjipe... :cry:
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 det er jo det som er problemet. Jeg får de ikke med meg i det hele !!! Hva med å utvide vennekretsen litt? Jeg vet det ikke er like enkelt, men umulig er det ikke. Har du noen i nærheten som kan passe barne kanskje en kveld i uken? Kanskje du kan begynne i kor, på dans, kanskje det finnes grupper med alene eller småbarnsmødre der du bor som du kan joine. Undersøk litt og finn ut hva slags tilbud du kan benytte deg av. Tar jeg ikke helt feil har kvinneguiden starte noe som heter TREFF, der man kan møte likesinnede. Er ikke 100% sikker på hva det går ut på, men man kan jo sikkert møte venninner der inne, og for ikke å snakke om her inne på forumet. Men som sagt, dette står på din egen innsatsvilje. Det er sikkert tøft å høre det men man er sin egen lykkes smed. Dette går fint og det klarer du :dagensrose:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå