Gå til innhold

Finst det jentetruser med bilmotiv?

Anbefalte innlegg

Gjest Goddag
Skrevet (endret)

Hei

Er det nokon som veit om det går an å få tak i jentetruser med køyretøy-motiv? Eg har ei jente på 2 år som synest guttetrusene ser mest spennande ut. Det er ikkje lett for meg å forklare at det berre er gutar som kan gå med kle med bilar og gravemaskiner på. 

Flott om de har tips om nettbutikkar. Det er ikkje så mange klesbutikkar her me bur. 

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kjøp guttetruser til henne? kan jo kjøpe vanlige truser og ikke boksere. 

Anonymkode: 3dace...d9d

• Liker 18
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe guttetruser til henne da, siden det er dem hun vil ha? Problem solved. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt vanlige guttetruser på HM

Anonymkode: 4053b...37a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Goddag skrev:

Hei

Er det nokon som veit om det går an å få tak i jentetruser med køyretøy-motiv? Eg har ei jente på 2 år som synest guttetrusene ser mest spennande ut. Det er ikkje lett for meg å forklare at det berre er gutar som kan gå med kle med bilar og gravemaskiner på. 

Flott om de har tips om nettbutikkar. Det er ikkje så mange klesbutikkar her me bur. 

Kødder du nå?!?🤦‍♀️

Anonymkode: 56618...ba0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Goddag skrev:

Det er ikkje lett for meg å forklare at det berre er gutar som kan gå med kle med bilar og gravemaskiner på. 

Hvorfor i alle dager skal du forklare henne det?! La jenta gå med guttetruser hvis hun ønsker det. 

Anonymkode: 6292e...65a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal du forklare henne det?! La jenta gå med guttetruser hvis hun ønsker det. 

Anonymkode: 6292e...65a

Kan ikke annet enn å tro at dette er tull... 

Anonymkode: 56618...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter kan da fint bruke såkalte guttetruser. Har handla flere ganger på den avdelingen til jenta her i huset.

Anonymkode: e60cd...803

AnonymBruker
Skrevet

Kødder du...? 

Kjøp vanlige truser, du trenger ikke forklare henne noe som helst, hun er TO ÅR. 

Jenta mi liker biler, men hun er også veldig prinsessejente. Blir spennende å se hvilke truser hun vil ha i butikken 😍

Anonymkode: 9ea40...8f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke tilbakemeldinger til den hissige mammamafiaen, er det ikke lov å formulere seg litt utypisk uten å få en PMS-granat kastende etter seg? Virker som et helt fair spørsmål, og kanskje var det ikke så åpenbart for h*n at det bare er å benytte guttetruser.

Anonymkode: 451a1...942

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Goddag skrev:

Hei

Har ho vist teikn på at ho kan vere lesbisk? Eg har høyrd at jentar som likar gutteting, likar som oftast gutar og.

Anonymkode: 5983d...f43

Skrevet

Jeg synes spørsmålet er rimelig. Jeg har også stusset over jente- og guttetruser. Er SÅ lei enhjørninger og regnbuer. Har ikke kjøpt guttetruser enda men jeg ville trodd det var mer plass foran til tissen? Men kanskje det ikke er så stor forskjell på småbarn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sare skrev:

Jeg synes spørsmålet er rimelig. Jeg har også stusset over jente- og guttetruser. Er SÅ lei enhjørninger og regnbuer. Har ikke kjøpt guttetruser enda men jeg ville trodd det var mer plass foran til tissen? Men kanskje det ikke er så stor forskjell på småbarn?

Har ikke noe å si når du kjøper guttetruser til jente. Verre om det er andre veien, men ikke krise da heller. 

Anonymkode: 14163...2fc

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Sare skrev:

Enig, synes ikke det er et merkelig spørsmål i det hele tatt. Hvis noe er merkelig her må det være at truser til småbarn er så til de grader kjønnsstereotype... og ja, det er forskjell på guttetruser og jentetruser. Ikke så mye, men nok til at det ikke er innlysende å kjøpe guttetruser til jente eller omvendt. 

Anonymkode: 46d51...5c7

Skrevet

Er det guttetruser og jentetruser til 2åringer?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rosa Sitron skrev:

Er det guttetruser og jentetruser til 2åringer?

I og med at det finnes 2-åringer som er gutter og 2-åringer som er jenter så ja.

Anonymkode: 35081...d59

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I og med at det finnes 2-åringer som er gutter og 2-åringer som er jenter så ja.

Morsom du. 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Enig, synes ikke det er et merkelig spørsmål i det hele tatt. Hvis noe er merkelig her må det være at truser til småbarn er så til de grader kjønnsstereotype... og ja, det er forskjell på guttetruser og jentetruser. Ikke så mye, men nok til at det ikke er innlysende å kjøpe guttetruser til jente eller omvendt. 

Anonymkode: 46d51...5c7

Kan du fortelle meg forskjellen? Har ikke lagt merke til noe forskjell. Annet enn motiver.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rosa Sitron skrev:

Morsom du. 

??? Utdyp? for nå er jeg ikke med her? Hva var morsomt med det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...