AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Er det noe jeg kan se etter. Ikke lyst å spørre han rett ut. Takk for tips! Anonymkode: f9848...378
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 38 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Hvem? Er en mann jeg har datet noen ganger. Ikke bekreftelse utenom at han skriver til meg og vil møtes på nytt, men ikke sagt noe om liker osv. Jeg har sagt jeg synes han har fine øyne og at jeg trives i hans selskap. Og at det er kjekt å høre fra han. Hadde jeg fått noe hadde jeg følt meg litt mer trygg, men ingenting har han sagt. Anonymkode: f9848...378
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Mitt beste tips er at det vet man ganske raskt. I hvert fall hvis dere dater. Etter tre dater bør det da være litt spenning i luften? Anonymkode: 44e2f...a16
Sykkelkopp Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en mann jeg har datet noen ganger. Ikke bekreftelse utenom at han skriver til meg og vil møtes på nytt, men ikke sagt noe om liker osv. Jeg har sagt jeg synes han har fine øyne og at jeg trives i hans selskap. Og at det er kjekt å høre fra han. Hadde jeg fått noe hadde jeg følt meg litt mer trygg, men ingenting har han sagt. Anonymkode: f9848...378 Inviter fyren med et sted dere ikke kan ha sex
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Takker for tips. Når er det greit å spørre om hva han tenker? Gjerne dumt å spørre for tidlig. Anonymkode: f9848...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå