Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med hvor de selger slike tape til å ha under brystet.
glaciera Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Brudesalonger har masse rart i den gata. Ellers tror jeg de selger sånn tape på www.hqhair.com Jeg har bestilt varer derfra. De er veldig raske og har masse bra varer og serier, men vær beredt på fullt skatt- og avgiftskjør...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Spar kjøp selger slike(til å løfte brystene med)
Tusseline Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 ....og jeg som trodde at overskriften var "Å gå med kjole UNDER bh..." (lister seg stille ut igjen)
Ephemera Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Undersøk i undertøysbutikkene, du, det bør jo ha det der... Hvis ikke vet de sikkert hvor du får kjøpt det
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Og finner du ikke ut av det er det bedre å gå med puppene bare enn disse BH-ene med plast/gjennomsiktige stropper...
Gjest Violetta Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Og finner du ikke ut av det er det bedre å gå med puppene bare enn disse BH-ene med plast/gjennomsiktige stropper... Hvorfor det? Mine pupper får en mye finere fasong om jeg bruker bh. Og jeg bruker gjerne bh med gjennomsiktige stropper. Er det galt også nå? :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Hvorfor det? Mine pupper får en mye finere fasong om jeg bruker bh. Og jeg bruker gjerne bh med gjennomsiktige stropper. Er det galt også nå? :o :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2005 #10 Skrevet 8. mai 2005 Mine pupper ser selvsagt også bedre ut med BH, jeg er ikke så vel forunt jeg heller. Men disse plastgreiene ser forferdelig ut var vel det jeg forsøkte å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå