Tinahballerina Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Hei! Jeg har bestemt meg for at jeg skal gjennomføre brystreduksjon med løft etter at jeg er ferdig med å amme mitt tredje og siste barn. Min normale BH- størrelse er 75G. Jeg har aldri før hatt så store bryster som jeg har nå (er 24 uker på vei), og bruker 75J. Jeg tør ikke en gang forestille meg hvordan de blir når jeg får melk i dem! Min normalvekt er 65 kg, og er 172 cm på strømpelesten. Brystene er første sted jeg legger på meg dersom jeg har perioder med litt vektoppgang, så jeg tenker at jeg ønsker meg en B/C cup. Jeg har hatt noen inngrep tidligere, og kroppen min leger arr godt. Likevel er sjenerende arr min største bekymring. Min mann liker naturlige bryster, og det har tatt litt tid å få han "med på laget" for min avgjørelse. Han har imidlertid forstått hvor viktig dette er for meg. Jeg er en aktiv person som opplever at brystene hemmer treningen min, i tillegg til at det er vanskelig å finne klær som passer. Jeg vil gjerne høre mer om andres erfaring, spesielt om klinikken dere valgte og hvor dyktig kirurgen var på å lage fine arr. Dette kan være både gode og dårlige erfaringer. Jeg er så bestemt på å gjennomføre dette at det ikke har noe å si for meg om jeg får det dekket. Jeg har allerede spart opp til en operasjon og er nå ute etter den beste klinikken. Håper dere tar dere tiden å respondere!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Har fått stygge arr, men perfelt fasong på puppa. Puppene har blitt mye større igjen, så skulle ønske kirurgen fjernet mer. Aleris Oslo Anonymkode: 6334f...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå