Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det den som handler om bloggeren carolinebergeriksen, jeg var innom der for første gang der i går. Det du skriver blir slettet direkte, så jeg ikke vet jeg hvem som har kontroll over bloggen, og hva den egentlig vil frem til. Det var iallfall ikke en saklig forumtråd, men avhengige syke mennesker som egentlig skulle blitt lagt inn for terapi. 

Anonymkode: d3102...f05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: b44f9...93d

• Liker 3
Skrevet

Det som er helt feil er at noen faktisk vil komme med saklig kritikk. Om det gjelder eksponering av barn eller redigerte bilder. Men så er det de som tar helt av med latterliggjøring og kritikk ( les, sladder og pjatt) for alt mulig. De ødelegger alt av saklig kritikk, og de som kommer med det har tydeligvis vanskeligheter med å si fra. Så de blir plusset videre i bare tull og usakligheter. Litt som Frp som drar med seg mye søppel. Enhver stemme teller liksom. Blir et tragisk skue. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kontroll over bloggen

jeg skrev feil, ikke bloggen, men forumtråden i KG.

AnonymBruker
Skrevet

Komedie at voksne folk gidder å lese blogger og attpå til diskutere de.

Anonymkode: 14f90...401

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Komedie at voksne folk gidder å lese blogger og attpå til diskutere de.

Anonymkode: 14f90...401

det var å komme til et galehus når jeg var innom der en kort stund i forumtråden i KG Det jeg skrev ble slettet. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det som er helt feil er at noen faktisk vil komme med saklig kritikk. Om det gjelder eksponering av barn eller redigerte bilder. Men så er det de som tar helt av med latterliggjøring og kritikk ( les, sladder og pjatt) for alt mulig. De ødelegger alt av saklig kritikk, og de som kommer med det har tydeligvis vanskeligheter med å si fra. Så de blir plusset videre i bare tull og usakligheter. Litt som Frp som drar med seg mye søppel. Enhver stemme teller liksom. Blir et tragisk skue. 

Lite saklig da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det var å komme til et galehus når jeg var innom der en kort stund i forumtråden i KG Det jeg skrev ble slettet. 

Helt korrekt observert. Det tror jeg de fleste deltakerne i tråden vil si seg enig med deg i.

Det er pga Egemont har leid inn et svensk firma, som aldri har moderert forum, til å modererer Ramplys i sommer. De ser ikke ut til å lese trådene, og har visstnok fokus på 'å rydde veldig fort' - det ser ut til å bety 'slette alt som blir rapportert'.

Alle trådene der er som galehus nå. Det slettes i vilden sky, og ingen tråder har noen sammenheng lenge. Flere brukere opplever at alt de skriver blir slettet, uten at en klarer å se noe særlige regelbrudd.

Ikke kan en svare folk som skriver i tråden og lurer på hva som skjer heller - det blir slettet som 'diskusjon av moderering'. 

At mange av innleggene ser litt ekstra koko ut, handler om at folk prøver seg fram med hva som trigger sletting og tøyser litt  med disse svenskene (som ser ut til å være betalt på provisjonsbasis). Ikke ta det så seriøst :) hele underforumet er rett og slett i en unntakstilstand nå - det pleier ikke å være riktig så koko ;) Tror de fleste har gitt opp å ha noen seriøs debatt der i sommer, med unntak av et par, små oppbluss har forumet stort sett vært dødt siden svenskenes inntog. 

Anonymkode: af26c...a07

Gjest Familytree
Skrevet

Det er en forumtråden og ja, det er rert😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...