Gå til innhold

www.dinkost.no- ANBEFALES!

Fremhevede innlegg

Gjest tivoli
Skrevet

bestilte et 5 ukers opplegg derfra for 3 uker siden. Har allerede gått ned 4 kg og opplegget er enkelt som bare det! Man får kommentarer, kan spørre spm og har lært å lage mange middagsretter som er sunne og (ikke minst): gode! Jeg er superfornøyd. To uker til jeg gifter meg og hadde nesten gitt opp å gå ned i vekt på så kort tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest tivoli
Skrevet

:-) , høres kanskje ut som jeg jobber der...

Men har sett at det er så mange som snakker mye om slanking på denne tråden og ville bare dele mine erfaringer med andre...

Skrevet

Så ut som en bra side det der ja. Masse gode tips bl.a for meg som er gravid. Takk skal du ha :)

Gjest Anonymous
Skrevet
bestilte et 5 ukers opplegg derfra for 3 uker siden. Har allerede gått ned 4 kg og opplegget er enkelt som bare det! Man får kommentarer' date=' kan spørre spm og har lært å lage mange middagsretter som er sunne og (ikke minst): gode! Jeg er superfornøyd. To uker til jeg gifter meg og hadde nesten gitt opp å gå ned i vekt på så kort tid.[/quote']

Hva måtte du betale for det da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fortell mer om opplegget da.. jeg vil høre!!

Mvh Marianne

Gjest tivoli
Skrevet

-alt du trenger å vite står egentlig på nettsidene deres. Men jeg har tidligere forsøkt diverse slanke-opplegg hvor man bør spise mye spesiell mat eller veldig lite mat for å gå ned i vekt. På dinkost fokuserer man mer på å endre kosthold/trening med et langsiktig resultat. Menyene jeg får tilsendt hver uke er svært lette å lage, heller ikke dyre. Og maten er variert. Har lært meg til å like sunn mat:). I tillegg spiser jeg faste måltider 5 gn pr dag. Trener spinning og styrke 3 ganger pr uke. Pilates når jeg får tid til det, men det er ikke så ofte dessverre. Jeg veide 77 kg da jeg startet (er 174 cm høy) og veier nå 73 og det er enda 2 uker i gjen av opplegget. Klart jeg har en stor motivasjon i og med at det er bryllup snart, men tror jeg hadde klart det like bra ellers også:). De har også en side hvor man kan spørre spørsmål om alt mulig. Der får man svar nesten med en gang..

Jeg er i alle fall veldig fornøyd! og synes absolutt det er verdt prisen. Er også innstilt på at dette skal vare utover disse 5 ukene også. Og det tror jeg skal gå bra faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...