AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Tenker på sex hver dag og flere ganger for dagen. Enslig og ikke tilgang på sex og da blir det bare være. What to do? Anonymkode: bb0fc...30e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 Lære seg å nyte sitt eget selskap Det har jeg gjort, er sikkert 1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex sist. Men har absolutt ingen behov å finne en mann for noe slikt, da leketøyet i skuffa tilfredsstiller mer en nok Anonymkode: 6e1c2...79f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Enkelt: du bare finner noe bedre å gjøre. Sitte alene å tenke på sex hørtes rimelig kjedelig ut. Selv å rense en kjøkkensluk er jo mer morsomt. Anonymkode: 0bb85...4c5 1
Bamseklemmer Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på sex hver dag og flere ganger for dagen. Sånn har jeg også det🙈
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på sex hver dag og flere ganger for dagen. Enslig og ikke tilgang på sex og da blir det bare være. What to do? Anonymkode: bb0fc...30e flørte? Anonymkode: b0918...32d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lære seg å nyte sitt eget selskap Det har jeg gjort, er sikkert 1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex sist. Men har absolutt ingen behov å finne en mann for noe slikt, da leketøyet i skuffa tilfredsstiller mer en nok Anonymkode: 6e1c2...79f betyr det at en mann aldri vil nå til ditt hjerte noen gang i din levetid? Anonymkode: b0918...32d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: betyr det at en mann aldri vil nå til ditt hjerte noen gang i din levetid? Anonymkode: b0918...32d Nei, men det betyr at om jeg skulle føle trang til å ha noen orgasmer, så bekymrer jeg meg ikke over at jeg må finne en mann, men jeg går inn på soverommet og koser meg alene. 5-6 orgasmer kommer trillende på rad. Orker ikke stresse over å måtte ha en partner. Det betyr ikke at det ikke finnes plass til en mann, bare at jeg også fint klarer meg alene Anonymkode: 6e1c2...79f 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det betyr at om jeg skulle føle trang til å ha noen orgasmer, så bekymrer jeg meg ikke over at jeg må finne en mann, men jeg går inn på soverommet og koser meg alene. 5-6 orgasmer kommer trillende på rad. Orker ikke stresse over å måtte ha en partner. Det betyr ikke at det ikke finnes plass til en mann, bare at jeg også fint klarer meg alene Anonymkode: 6e1c2...79f 👏👏🥂🥂 Anonymkode: 88449...d1d
Gjest Familytree Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det betyr at om jeg skulle føle trang til å ha noen orgasmer, så bekymrer jeg meg ikke over at jeg må finne en mann, men jeg går inn på soverommet og koser meg alene. 5-6 orgasmer kommer trillende på rad. Orker ikke stresse over å måtte ha en partner. Det betyr ikke at det ikke finnes plass til en mann, bare at jeg også fint klarer meg alene Anonymkode: 6e1c2...79f Enig, fordi jeg fint klarer meg alene også🤣
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #10 Skrevet 17. juli 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Lære seg å nyte sitt eget selskap Det har jeg gjort, er sikkert 1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex sist. Men har absolutt ingen behov å finne en mann for noe slikt, da leketøyet i skuffa tilfredsstiller mer en nok Anonymkode: 6e1c2...79f Dette er bare trist.... Anonymkode: f7e65...8a9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #11 Skrevet 17. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare trist.... Anonymkode: f7e65...8a9 Kanskje for deg, men ikke for meg, jeg har allerede opplevd 6 orgasmer i dag, fantastiske med fri Jeg storkoser meg uten å måtte stresse med en mann 😄 Anonymkode: 6e1c2...79f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #12 Skrevet 17. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje for deg, men ikke for meg, jeg har allerede opplevd 6 orgasmer i dag, fantastiske med fri Jeg storkoser meg uten å måtte stresse med en mann 😄 Anonymkode: 6e1c2...79f Jeg mener ikke at man ikke skal onanere. Gjør det hver dag, av og til også etter eller før jeg har sex. Men sex med en annen gir veldig mye mer enn "going solo". Det å "trøste" seg med at man kan kose seg med seg selv og derfor ikke higer etter å finne seg noen, vil etter min mening gi et veldig trist sexliv. Mulig du ikke har vært så imponert over dine tidligere sexpartnere, men den som leter.... Anonymkode: f7e65...8a9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #13 Skrevet 17. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener ikke at man ikke skal onanere. Gjør det hver dag, av og til også etter eller før jeg har sex. Men sex med en annen gir veldig mye mer enn "going solo". Det å "trøste" seg med at man kan kose seg med seg selv og derfor ikke higer etter å finne seg noen, vil etter min mening gi et veldig trist sexliv. Mulig du ikke har vært så imponert over dine tidligere sexpartnere, men den som leter.... Anonymkode: f7e65...8a9 Sex gir en viss nærhet ja, som man kanskje ikke oppnår alene. Men den litt mer primitive delen av meg er veldig tilfreds med livet akkurat nå. Jeg er ute i datingverden, men ingen mann jeg bare har en eller to dater med slipper til i senga, nettopp pga. den nærheten. Det er ikke noe jeg deler men bare hvem som helst. Så da jeg ikke har funnet noen mann som har vart lengre enn første/andre date, ja da har jeg heller ikke hatt sex. Og... kanskje da jeg føler at det er en såpass intim akt at jeg ikke har noen stor trang til å finne meg en ONS, bare for å kjenne på en mann. Mine tidligere erfaringer med menn. Det tar tid å bli kjent med dem, og for dem å bli kjent med meg. Så orgasmer blir da utelatt en hel del i starten. Da det er veldig mye som er med på å gi en orgasme. Kun talent fra mannen hjelper lite om jeg ikke klarer å slappe av, noe jeg kun klarer ette rå ha blitt skikkelig intimt kjent med en mann, og det kan fort ta en del tid. Så for min del har jeg absolutt ingen trang for å måtte ha sex, men orgasmer, ja det må til, og det får jeg veldig fint til alene Så er ikke at jeg «trøster meg selv», men for å slappe litt av Anonymkode: 6e1c2...79f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #14 Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje for deg, men ikke for meg, jeg har allerede opplevd 6 orgasmer i dag, fantastiske med fri Jeg storkoser meg uten å måtte stresse med en mann 😄 Anonymkode: 6e1c2...79f Ordner orgasmer selv og, men savner kyss, kos osv. Anonymkode: bb0fc...30e
Cinnamondiva Skrevet 18. juli 2019 #15 Skrevet 18. juli 2019 Vel, kjøp noe gode sexleketøy og kanskje massere deg selv på lårene med erotisk massasjeolje. Eller dra på noen dater of Finn en kjæreste du kan ha mye sex med
Goodolddays Skrevet 18. juli 2019 #16 Skrevet 18. juli 2019 På 17.7.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev: Tenker på sex hver dag og flere ganger for dagen. Enslig og ikke tilgang på sex og da blir det bare være. What to do? Anonymkode: bb0fc...30e Sex er bare en tungvint måte og onanere på😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå