AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #1 Skrevet 17. juli 2019 Vi har akkurat kjøpt nytt kjøleskap. I produktinformasjonen til skapet hos butikken står det at skapet kan kobles til WiFi og styres med en app. I dag satte vi skapet inn på kjøkkenet. Jeg finner ingenting om WiFi i bruksanvisningen, og hos produsenten står det at det ikke finnes WiFi. Nå er ikke den WiFien så viktig for oss, og det var ikke det som var grunnen til kjøpet, men villedende markedsføring irriterer meg veldig, så jeg lurer på om jeg av prinsipp skal ta det opp med butikken og etterspørre avslag i pris. Har jeg noen rettigheter her? Ville du tatt det opp, eller bare latt det gå? Anonymkode: ee1aa...75e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #2 Skrevet 17. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har akkurat kjøpt nytt kjøleskap. I produktinformasjonen til skapet hos butikken står det at skapet kan kobles til WiFi og styres med en app. I dag satte vi skapet inn på kjøkkenet. Jeg finner ingenting om WiFi i bruksanvisningen, og hos produsenten står det at det ikke finnes WiFi. Nå er ikke den WiFien så viktig for oss, og det var ikke det som var grunnen til kjøpet, men villedende markedsføring irriterer meg veldig, så jeg lurer på om jeg av prinsipp skal ta det opp med butikken og etterspørre avslag i pris. Har jeg noen rettigheter her? Ville du tatt det opp, eller bare latt det gå? Anonymkode: ee1aa...75e Denne typen tråder er så unødvendige. Du må snakke med butikken, igjen. De er de eneste i hele verden som kan hjelpe deg og finne løsninger i din sak. Anonymkode: 77e82...c66 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne typen tråder er så unødvendige. Du må snakke med butikken, igjen. De er de eneste i hele verden som kan hjelpe deg og finne løsninger i din sak. Anonymkode: 77e82...c66 Så du mener TS skal spørre butikken om hun bør be om avslag i prisen? Jadda. Anonymkode: 72983...419 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne typen tråder er så unødvendige. Du må snakke med butikken, igjen. De er de eneste i hele verden som kan hjelpe deg og finne løsninger i din sak. Anonymkode: 77e82...c66 Du fikk med deg at jeg spurte om du ville giddet å laget en sak av det eller ikke? Anonymkode: ee1aa...75e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Til oppdatering så ringte jeg butikken. Der ble jeg møtt av en ekstremt blid kundebehandler som var helt enig i at det var villedende markedsføring og skulle rette det opp med en gang. Han kunne tilby meg et nytt kjøleskap med WiFi, men jeg svarte som sant var at jeg egentlig ikke var så interessert i den WiFien, og egentlig syntes det var nok jobb med å få inn det kjøleskapet allerede. Men dersom han hadde lyst til å ordne et gavekort til meg som kompensasjon så skulle han få lov til det, siden jeg trodd alt må kjøpe micro og ventilator. Fikk et gavekort på en tusenlapp, og sier meg strålende fornøyd med det. Anonymkode: ee1aa...75e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå