Gå til innhold

Når sexlivet endrer seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid hatt et aktivt sexliv (i mine øyne) sex fler ganger i uka, tilfeldige steder, på badet, kjøkkenet, vaskerommet, boden, soverommet m.m.

Men så endrer det seg plutselig, hun får sjeldnere lyst, og vi har sjeldent sex.. (opptil et halvt år mellom hver gang)

Når jeg da som mann fortsatt har lyst like ofte som før hva gjør man?

Har vært inne på fler tanker , skaffe en på si... men hva ville jeg synes om hun gjorde det samme... ok da er ikke det aktuelt!

Skilles... tja er jo fortsatt utrolig glad i henne og sexen vi har en sjelden gang i mellom er fantastisk bra 😍 Hva om gresset ikke er grønnere på den andre siden, hva om jeg ikke finner en som deler min lyst (er jo over 50 så det står vel ikke lystende damer i kø akkurat)

Min konklusjon har blitt å bli hos henne jeg elsker, og prate om og jobbe med lysten, prøve å finne måter å vekke lysten i henne. Vi har funnet noen, og hyppigheten har økt, selv om det ikke er flere ganger pr uke (enda). Når man er glad i hverandre og har hatt et aktivt sexliv i mange år, tror jeg det er viktig å prøve å løse slikt sammen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er over 50, og kona er på vei inn i overgangsalderen, er dette et vanlig «problem». Ikke legg for mye i det, før dere har diskutert årsakene. Ellers kan jeg trøste deg med at oppegående menn i 50-åra kan være svært attraktive i datingmarkedet;)

Anonymkode: 6d2cf...f75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker helt ærlig at hvis hun har endret seg såpass mye og trolig er bevisst det selv, og dere samtidig har opparbeidet så mye tillit som man bør etter å ha pult masse sammen over mange år, så bør det være rom for at du finner noen på si med hennes velsignelse.

Anonymkode: 0bf4a...2a5

AnonymBruker
Skrevet

det som virket her i huset, var at fruen startet med testosteron krem, sexlysten var tilbake etter noen uker.

Anonymkode: 4d424...548

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ellers kan jeg trøste deg med at oppegående menn i 50-åra kan være svært attraktive i datingmarkedet;)

Anonymkode: 6d2cf...f75

Det er jo en trøst å vite 😊

Tanken om å starte på nytt dukker opp fra tid til annen... Spesielt når frustrasjonen er stor og det er ekstra lenge siden sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...