Gå til innhold

Liker du hamburger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 3f0ea...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hamburger er nam. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker det dersom hamburgerkjøttet er ferskt. Liker ikke de man finner i frysedisken eller på macern.

Anonymkode: 452c9...40c

AnonymBruker
Skrevet

Å ja! Spesielt hjemmelaget! Men spiser det ikke så ofte da, kanskje ett par ganger i året.

Anonymkode: cd712...c47

Skrevet

Jah! No står an rett ut!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smågodt då? Lika du da? 

Anonymkode: c0d56...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk ikke noe særlig glad i hamburger. Forbinder det med tørt kjøtt som smaker karbonade. Har aldri fått en god hamburger hjemme og aldri en god hamburger på restaurant. 

Anonymkode: 53378...21f

Skrevet

Spørs hva man putter inni 🍔 Synes burger King sin truffle king var veldig god 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke. Men kan få det i meg når jeg er kjempesulten og den er laget hjemme. Hamburger fra restaurant/ take away er absolutt ikke godt. 

Anonymkode: 7af9d...da5

AnonymBruker
Skrevet

Ja jøss! Hjemmelaget og som oftest Esso sine 😍

Anonymkode: a0433...86c

Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Hamburger kan være helt fantastisk mat, det handler om tilberedning og tilbehør 😍

http://oppskrift.klikk.no/hamburger-med-sopp-og-chilimajones/1052/  

https://trinesmatblogg.no/2008/12/herlige-hjemmelagede-hamburgere/

Eller min: Chilimajones eller aioli, ruccola, ovnsbakt paprika, karamellisert løk, Burger eller pulled pork, tynne tomatskiver, syltet jalapoenos og litt parmesan  ❤️

(Og er jeg på farten og skal ha litt mat i en fei, så synes jeg faktisk burgerne til Burger King er et greit valg)

Anonymkode: c0653...551

Skrevet

Hvis den er fra lokal sjappa eller Max burger spiser jeg gjerne en burger. Burger king og mc Donalds, nei takk! 

Skrevet

Ja. Lager dem fra bunnen av med deilig krydderblanding og finhakka løk 🍔

Skrevet

Ja, en god hamburger er godt! 😋

AnonymBruker
Skrevet

Burger kan være kjempegodt! Kommer helt an på kjøttet, brødet og tilbehøret.

Anonymkode: fdf07...53f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, hamburger er veldig godt, spesielt hjemmelaget.

Skrevet

Kommer helt an på hvem som har laget den. Burger King sine er gode, McDonalds er noe bortimot uspiselige. Har spist en del gode på forskjellige frittstående restauranter, men kan ikke klare å huske navn på noen av dem. For så vidt like greit for jeg har spist elendig hamburger på frittstående restauranter også, så  jeg antar det går opp i opp. 

Hjemmelaget burger smaker forferdelig, dvs. i praksis ingenting. Det skyldes naturligvis at den eneste hjemmelagete burger jeg noensinne har smakt var da jeg selv prøvde å lage og jeg er ingen spesielt god kokk. Den ble tørr, smakløs og i det hele tatt ikke mye å juble for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...