Rebecca30 Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Jeg har en vibrator jeg bruker ofte, og jeg har nå kommet til det punktet der jeg ikke er det minste tent på ideen om kjæresten min sin penis inne i meg. Skal jeg dumpe dildoen eller typen min?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Hvorfor ikke dumpe begge på en gang? Eller hva med andre veien, lære han å bruke den på deg? Anonymkode: 8d163...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Dropp det hvis du ikke er keen. Anonymkode: ee290...d54
Bamseklemmer Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Har du prøvd å kombinere viberator og penis? Du er tydeligvis flink med vibratoren, men ikke glem vennen din. Hva skal han gjøre da? Tror nok det er han som dumper deg først🙊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Kan du suge ham mens du bruker vibrator? Så kan han cumme i munnen din samtidig som du kommer? Deilig for begge to Anonymkode: 1f6b6...2ed
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 7 timer siden, Rebecca30 skrev: Jeg har en vibrator jeg bruker ofte, og jeg har nå kommet til det punktet der jeg ikke er det minste tent på ideen om kjæresten min sin penis inne i meg. Skal jeg dumpe dildoen eller typen min? Dump deg selv? Du har så ufattelig mange spørsmål om sex som burde vært selvfølgeligheter i en alder av 30+ at jeg ikke har ord for det. Anonymkode: e02e8...177 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 9 timer siden, Rebecca30 skrev: Jeg har en vibrator jeg bruker ofte, og jeg har nå kommet til det punktet der jeg ikke er det minste tent på ideen om kjæresten min sin penis inne i meg. Skal jeg dumpe dildoen eller typen min? Hvordan vibrator bruker du? Dama mi foretrekker at jeg bruker dildo på henne mens hun bruker klitorisvibrator på klitten. Får alltid spruteorgasmer da. Etter orgasme pleier jeg å knulle henne til jeg kommer ofte. Anonymkode: a3543...6b0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 Eller du kan be han bruke en dildovibrator i musa mens han slikker deg. Anonymkode: a3543...6b0
Titania Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump deg selv? Du har så ufattelig mange spørsmål om sex som burde vært selvfølgeligheter i en alder av 30+ at jeg ikke har ord for det. Anonymkode: e02e8...177 Men om man f.eks ikke har hatt spesielt interesse for å finne ut av ting før, så må det vel være lov å lure når man kommer så langt? Akkurat spørsmålet i denne tråden syns jeg ble litt rart, men bortsett fra det så vet man ikke nødvendigvis "alt man burde vite" i en viss alder, bare fordi man i teorien burde hatt f.eks nok erfaring til å vite det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå