AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Og hvordan var det? Ødelagte det noe etterpå? Jaa jeg vet, rart spørsmål. Men nyskjerrig... Anonymkode: e2657...ea8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Nei, men har to kollegaer som vil. Anonymkode: e6a6e...794 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Ja, og ja. Vennskapet ble bare kleint etterpå, og sexen var dårlig in general. Var bedre med jenter som bare var bekjente. Da kunne man bare kutte vennskapet etterpå om alt var helt dust. Har også hatt sex med fremmede damer, som igjen har vært veldig bra. Om en skal gjøre noe sånt, så bør det være noen kjøreregler, og en haug med tillit. Anonymkode: fdd5d...74a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Jeg tenker at du bør være litt forsiktig med dette. For enten du vil eller ikke, kommer dynamikken i vennskapet til å endre seg. Du har vært intim med venninna de og det kan ikke gjøres om. Sånn er det bare. Potensielt kan vennskapet bli ødelagt. Snakker av erfaring. Anonymkode: 8ef95...d0c 2
Besina Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Ja, har ligget med tre venninner. Det var tre forskjellige, gøye opplevelser, men det ene vennskapet ble komplisert etter det. Hadde det vært opp til meg, hadde vennskapet vært det samme, men hun fikk følelser for meg og ble ganske klengete etterpå. Mye sjalusi og drama.. Med den andre venninnen min, har det aldri forandret noe. Har hatt sex flere ganger, men det har aldri vært noe stress. Vi er like gode venner den dag i dag Den tredje er fortsatt min aller beste venninne, og vi bare ler av det nå. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2019 #6 Skrevet 19. juli 2019 Jeg har det, men jeg er jo bifil. Synes ikke det er noe annerledes enn å ha sex med mannlige venner. Bestevenninna mi er også en av mine FWB, og vi har ikke sex så ofte, men det er veldig bra når vi har det, siden vi kjenner hverandre ganske godt, og har mye av de samme tenningene. Hender også at vi har sex med andre sammen. Anonymkode: 27d70...283 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 Nei men har lyst å teste. Etter min erfaring så har kvinner mye sykdommer så jeg tørr ikke.. Anonymkode: dfe31...ddc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 På 17.7.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev: Ja, og ja. Vennskapet ble bare kleint etterpå, og sexen var dårlig in general. Var bedre med jenter som bare var bekjente. Da kunne man bare kutte vennskapet etterpå om alt var helt dust. Har også hatt sex med fremmede damer, som igjen har vært veldig bra. Om en skal gjøre noe sånt, så bør det være noen kjøreregler, og en haug med tillit. Anonymkode: fdd5d...74a Enig, aldri ha sex med "venner"! Kun med folk du har som bekjent eller ikke kjenner i heletatt. Finn deg noen på gaysir.no. Nok kvinner der som vil ha sex med andre kvinner.... Anonymkode: 75054...398
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #9 Skrevet 21. juli 2019 På 20.7.2019 den 2.54, AnonymBruker skrev: Nei men har lyst å teste. Etter min erfaring så har kvinner mye sykdommer så jeg tørr ikke.. Anonymkode: dfe31...ddc Den må du gjerne forklare litt nærmere....😳😷 Anonymkode: d556d...0e9 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #10 Skrevet 21. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den må du gjerne forklare litt nærmere Det er jo bare å lese litt rundt her på forumet. Norske kvinner gjør fint lite annet enn å ligge rundt. Venner, venninner, ferieflørter, kolleger, trekantdrama, gifte menn, nyskilte menn, playere, innvandrergutter... Alle skal visst få. Anonymkode: ef75c...d15 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #11 Skrevet 21. juli 2019 Nei, men råklinte med ei bekjent i 10 sekunder før hun trakk seg unna og angret seg. De deiligste 10 sekundene i mitt liv. Har fantasert mye om den hendelsen og tenkt hvordan det hadde vært å hatt sex med henne Anonymkode: 20bf8...365 2
carmen81 Skrevet 22. juli 2019 #12 Skrevet 22. juli 2019 (endret) Jeg gjorde det i yngre dager FØR jeg lå med gutter. Hadde ei jeg lå jevnlig med en stund og det var ganske kinky. Bare mye utforsking og kjempe gøy egentlig. Ellers ei til som var rene madrassen. Lå der og var kjedelig. Takk og farvel. Tente meg veldig å ha sex med ei jente, men var noe som manglet. Endret 22. juli 2019 av carmen81 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #13 Skrevet 22. juli 2019 Ja har hatt sex med to som er av mine beste venninner, men vi har aldri hatt noen romantiske følelser for hverandre så vi bare ler av det i dag og tenker generelt ikke over det når vi møtes eller snakker sammen. Anonymkode: f6a0a...0d4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #14 Skrevet 22. juli 2019 44 minutter siden, carmen81 skrev: Jeg gjorde det i yngre dager FØR jeg lå med gutter. Hadde ei jeg lå jevnlig med en stund og det var ganske kinky. Bare mye utforsking og kjempe gøy egentlig. Ellers ei til som var rene madrassen. Lå der og var kjedelig. Takk og farvel. Tente meg veldig å ha sex med ei jente, men var noen som manglet. En penis? Anonymkode: 6ba5f...91d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #15 Skrevet 22. juli 2019 Jeg bare lurer på hva dere mener med å ha sex med venninner. Hva gjør dere? Bruker dere leketøy til penetrering? Oralsex? Hvordan gir dere hverandre orgasme? Husk, det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar 😉 Anonymkode: b57bb...b74
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #16 Skrevet 22. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer på hva dere mener med å ha sex med venninner. Hva gjør dere? Bruker dere leketøy til penetrering? Oralsex? Hvordan gir dere hverandre orgasme? Husk, det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar 😉 Anonymkode: b57bb...b74 Ingen sex uten orgasme. Anonymkode: e6a6e...794
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #17 Skrevet 22. juli 2019 Ja, to stykker. Ene var i en trekantsetting med en mann. Vi var like gode venner etterpå, lo og flirte av hele greia og gikk gjennom hendelsene over en kaffe dagen derpå, og alt var som normalt. Andre venninnen var en kveld på ecstasy hvor den vanlige vennekosen og pjusking på armen som man driver med på E ble til mye mer. Hun ble det kleint med etterpå, det ble litt stille fra henne en stund og vi har aldri snakket om det, men vi fant tilbake til normalen igjen. Anonymkode: 97e73...452 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå