AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Jeg er på byferie med ett av barna og så i dag at det ligger et kondomeri rett ved hotellet. Har lenge hatt lyst til å kjøpe meg noe der, men har ikke vågd å bestille på nettet (vet de sender diskret i posten, men likevel 🙈). Blir nok til at jeg gjør meg et "ærend" alene, og stikker innom, men hva skal jeg kjøpe? Noen anbefalinger? 🙃 Anonymkode: df8d0...077
Hufsala Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Det er vanskelig å svare på når du ikke spesifiserer hva du liker/er ute etter. Ta en titt på hjemmesiden.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 2 minutter siden, Hufsala skrev: Det er vanskelig å svare på når du ikke spesifiserer hva du liker/er ute etter. Ta en titt på hjemmesiden. Vet i grunnen ikke 😉 Har vært singel og i mannetørke ei god stund, så skal ikke nekte for at jeg trenger noe som kjennes som "ekte vare".. Samtidig har jeg bare erfaring med klitorisorgasme, så noe i den gata også😁 Gjerne noe med begge deler om det fins? Er som jomfru å regne når det kommer til slikt😏 Anonymkode: df8d0...077
Hufsala Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet i grunnen ikke 😉 Har vært singel og i mannetørke ei god stund, så skal ikke nekte for at jeg trenger noe som kjennes som "ekte vare".. Samtidig har jeg bare erfaring med klitorisorgasme, så noe i den gata også😁 Gjerne noe med begge deler om det fins? Er som jomfru å regne når det kommer til slikt😏 Anonymkode: df8d0...077 Sjekk ut womanizer duo
Bamseklemmer Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Litt dumt at kondomeriet ikke har prøverom for å sjekke om den passer😂 Ikke vær blyg, spør bekjeningen, de fleste jeg har snakket med er full av erfaring og meget hyggelige🤫
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå