AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Hei! Jeg begynte å jobbe ekstra der, ikke så lenge siden, så sa sjefen selv søk på stillingen. Stilling er borte fra nettet. Veldig sikker på at han har bestemt seg hvem han skal ansette. Imorgen skal jeg på jobb, har vært på ferie. Idag sendte jeg han melding og lurte på om de kommer trenge mere hjelp i august måned, bare for å høre hva han har bestemt, så svarte han at vi snakker om det imorgen. Vis han sier at han gir det stilling til en annen, hvordan kan jeg takle dette pent foran sjefen? Selv om jeg blir skuffet å lei meg at jeg ikke får denne jobben. Skal prøve hardt å ikke vise noe følelse... . Anonymkode: f7c07...167
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg begynte å jobbe ekstra der, ikke så lenge siden, så sa sjefen selv søk på stillingen. Stilling er borte fra nettet. Veldig sikker på at han har bestemt seg hvem han skal ansette. Imorgen skal jeg på jobb, har vært på ferie. Idag sendte jeg han melding og lurte på om de kommer trenge mere hjelp i august måned, bare for å høre hva han har bestemt, så svarte han at vi snakker om det imorgen. Vis han sier at han gir det stilling til en annen, hvordan kan jeg takle dette pent foran sjefen? Selv om jeg blir skuffet å lei meg at jeg ikke får denne jobben. Skal prøve hardt å ikke vise noe følelse... . Anonymkode: f7c07...167 * FÅR Anonymkode: f7c07...167 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 kan være greit å være ærlig, men å moderere seg. Dersom du ikke får den kan du for.eks si at du synes det var leit, fordi du virkelig trivdes der. Ønsk han lykke til videre på en høflig måte. Anonymkode: 94e24...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Hvordan gikk det, TS? Anonymkode: 1d0a6...099
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #5 Skrevet 17. juli 2019 Han sa, at han hadde glemte at jeg var på ferie og har prøvd flere ganger ringe meg, når han ikke fikk svar. Så har han tilbudt denne stillingen til en annen. Jeg har sakt i fra og har til og med sendt skriftlig melding også. Så spurte han om jeg kunne jobbe noen ekstra vakter hos dem og tilbudet vakter frem over. Jeg sa at jeg må tenke på dette og skal gi svar senere. Synes han bruker som unnskyldning dette, fordi jeg har små barn som går i barnehage. Og bor 40 min unna jobben. Anonymkode: f7c07...167 4
Nappetass1 Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sa, at han hadde glemte at jeg var på ferie og har prøvd flere ganger ringe meg, når han ikke fikk svar. Så har han tilbudt denne stillingen til en annen. Jeg har sakt i fra og har til og med sendt skriftlig melding også. Så spurte han om jeg kunne jobbe noen ekstra vakter hos dem og tilbudet vakter frem over. Jeg sa at jeg må tenke på dette og skal gi svar senere. Synes han bruker som unnskyldning dette, fordi jeg har små barn som går i barnehage. Og bor 40 min unna jobben. Anonymkode: f7c07...167 Det er ikke helt lett å forstå hva du egentlig mener, håper du ikke er like utvetydig overfor sjefen. Isåfall kan jeg forstå ham. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, Nappetass1 skrev: Det er ikke helt lett å forstå hva du egentlig mener, håper du ikke er like utvetydig overfor sjefen. Isåfall kan jeg forstå ham. Det gjaldt 100% stilling som fast. Her tilbyr sjefen ekstra jobb, fordi den nye ansatte skal på ferie, og spør meg å jobbe ekstra. Anonymkode: f7c07...167 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 3 minutter siden, Nappetass1 skrev: Det er ikke helt lett å forstå hva du egentlig mener, håper du ikke er like utvetydig overfor sjefen. Isåfall kan jeg forstå ham. Skjønner ikke helt hva du ikke forstår. Anonymkode: ea726...d42 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 Det var leit. De fleste arbeidsgivere er slik, de tenker på seg og sikrer seg selv først. Det er sånn det går rundt for dem. De vet det kommer syktbarn dager osv. Anonymkode: b2718...4d2 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #10 Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sa, at han hadde glemte at jeg var på ferie og har prøvd flere ganger ringe meg, når han ikke fikk svar. Så har han tilbudt denne stillingen til en annen. Jeg har sakt i fra og har til og med sendt skriftlig melding også. Så spurte han om jeg kunne jobbe noen ekstra vakter hos dem og tilbudet vakter frem over. Jeg sa at jeg må tenke på dette og skal gi svar senere. Synes han bruker som unnskyldning dette, fordi jeg har små barn som går i barnehage. Og bor 40 min unna jobben. Anonymkode: f7c07...167 Da burde du vel sett ubesvarte anrop på telefonen din Anonymkode: f68e8...fb5 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #11 Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da burde du vel sett ubesvarte anrop på telefonen din Anonymkode: f68e8...fb5 Det var det jeg også tenkte. SIM-kortet var tatt ut fra tlf da... Han bare bruker det som unnskylding for å ha meg som ekstrahjelper. Anonymkode: f7c07...167
Violetta Skrevet 17. juli 2019 #12 Skrevet 17. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg også tenkte. SIM-kortet var tatt ut fra tlf da... Anonymkode: f7c07...167 Hvorfor, når du venter på en viktig telefon?? 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #13 Skrevet 17. juli 2019 5 minutter siden, Violetta skrev: Hvorfor, når du venter på en viktig telefon?? Jeg sa at jeg på skal på ferie, sa når jeg reiser og dato tilbake. Han skrev dette ned! Sim kortet må byttes ellers hadde det blitt veldig dyrt for meg å ringe der. Reiste for å besøke familien i utlandet. Anonymkode: f7c07...167
Violetta Skrevet 17. juli 2019 #14 Skrevet 17. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa at jeg på skal på ferie, sa når jeg reiser og dato tilbake. Han skrev dette ned! Sim kortet må byttes ellers hadde det blitt veldig dyrt for meg å ringe der. Reiste for å besøke familien i utlandet. Anonymkode: f7c07...167 Du burde sendt ham ditt nye nummer. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #15 Skrevet 17. juli 2019 Han kunne vel ha sendt e-post? Og uansett hadde jeg gledelig betalt de kronene det hadde kostet å få den beskjeden. Har aldri tatt ut som kortet når jeg reiser til familien min, er vel bare å ikke svare på telefoner? Anonymkode: 433f5...d7d 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #16 Skrevet 17. juli 2019 Han har e-post min. Anonymkode: f7c07...167
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #17 Skrevet 17. juli 2019 Spesielt å forbigå en søker når det er ferie og mange er utilgjengelig. Høres bare merkelig ut Anonymkode: 6d63b...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #18 Skrevet 17. juli 2019 Synes det høres ut som en dårlig unnskyldning fra din sjefs side, men du burde også informert om ditt midlertidige telefonnummer mens du var på ferie. Anonymkode: c1fc6...8f5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå