Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 jeg vurderer altså å begynne å jogge igjen. naboen vil gjerne ha meg med. men egentlig synes jeg det er litt harry. hva mener dere om saken
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Nei det er ikke harry å jogge. Men om du hadde sett meg hadde du kanskje tenkt deg om to ganger før du spør hvemsomhelst! Jeg er ikke akkurat trendy...
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 neida, er da ikke noe harry i det vel? jeg jogger, og selv om jeg føler meg litt dum, så er det jo herlig å føle at du har fått gjort noe aktivt etterpå:D Så hallo, sett i gang og jogg:D
Gjest Embla s Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Jogg i vei, Lurven Det er mer harry å la vær' å gjøre noe du vil fordi andre muligens syns det er harry og det er mer harry å la seg forfalle en å holde seg i form
Samantha Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 Eg syns det er veldig lite harry å jogge! Ingenting som er meir flott enn eit ekte mannfolk med treningskle og god kondis vel? :-)
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Min mann jogger mye. Han er overhodet ikke harry. Bare fast i fisken.
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 okay kanskje det bare er meg som er rar da, siden jeg synes det er harry. kanskje jeg begynner å jogge da. greit å være i god form egentlig
Rio Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Om man ikke er vant til å jogge, som meg, føler man seg kanskje litt harry når man først gjør det. At det ikke er helt naturlig liksom. Men jeg tenker ikke på det i det hele tatt. Det er bare å endre innstilling
Gjest Aurélie Skrevet 7. mai 2005 #10 Skrevet 7. mai 2005 Det er bare harry å jogge hvis du jogger i grilldress.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #11 Skrevet 7. mai 2005 Det er mer harry å tusle rundt i Adidas "jogge"bukse og slippers og se ut som det siste i tankene dine er fysisk aktivitet... Nei, jogg i vei, eller aller helst: LØP!
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #12 Skrevet 7. mai 2005 Eg syns det er veldig lite harry å jogge! Ingenting som er meir flott enn eit ekte mannfolk med treningskle og god kondis vel? :-)
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #13 Skrevet 7. mai 2005 Det er bare harry å jogge hvis du jogger i grilldress. Og heter du attpåtil Harry da så har du tapt for lenge siden. Men sånn bortsett fra det så er det sporty Lurven
Gjest Sukkerert Skrevet 7. mai 2005 #14 Skrevet 7. mai 2005 Jogging er bra. Absolutt ikke harry. Derimot finnes det en del harry joggedresser.
pusla Skrevet 7. mai 2005 #15 Skrevet 7. mai 2005 Det er mer harry å tusle rundt i Adidas "jogge"bukse og slippers og se ut som det siste i tankene dine er fysisk aktivitet... Skriver under på denne. Når jeg ser folk som jogger synes jeg de ser flotte og sporty ut, og synes de kjempeflinke.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #16 Skrevet 7. mai 2005 Hvis du tar med deg kjæresten på joggetur - og dere stiller i matchende grill/joggedress... ja da, da er du litt harry. Men ellers er jogging bare en bra ting. Det kan da ikke være harry å holde seg i form?!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #17 Skrevet 7. mai 2005 Jogging er kult og veeeldig trendy. Men å gå med staver deimot.. DET er harry det.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #18 Skrevet 7. mai 2005 Jogging er ikke harry, men jeg har merket meg at mange bruker "løpe" i steden for "jogge".... Kanskje de mener at det er en smule harry å "jogge".
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Men hva er egentlig forskjellen, er det noe forskjell på å jogge og å løpe sånn rent fysisk da?
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #20 Skrevet 7. mai 2005 Jeg synes ikke det. Det er jo bare veldig sporty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå