AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Har sugd som forspiel og så hatt se etterpå. Hva med dere? Blitt sugd til du kom eller gjort det? Anonymkode: c9bfc...2cd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Det er nok uvanlig å aldri ha sugd til utløsning. Men jeg synes faktisk det er best som oppvarming. Rolig sensuell suging, orgasmen kommer jo under penetrering uansett. Anonymkode: 80d6f...444 1
Ikke ta imot jesus Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Hvor vanlig eller uvanlig det er vet jeg ikke men jeg har heller aldri sugd min mann til utløsning men han har gjort det på meg 😊
Gjest fitteslikker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Prøv da vel! Venninnen min og jeg nyter å gi og motta oralsex. Som jeg elsker «drikke» så mye som mulig av saftene hennes, elsker hun å få spruten i munnen. Hun vil ha det. Hun har begjær etter å få det. Et par tips: forsøker du det, vær så snill å ikke løp ut på badet for å spytte seden ut. Det er ikke fint. Liker du den ikke lar du det rett å slett være i fortsettingen. Det andre tipset til dere begge er å daglig drikke et glass sitronvann eks vis til middag. Det vil gjøre både smaken til hans, men også dine kjønn safter friskere - mer nøytrale om du vil. Så prøv da vel!
Besina Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Nei, jeg synes ikke det er rart. Det er ikke for alle. Det er det verste jeg vet, å svelge, så det har bare skjedd et par ganger på mange år i det forholdet her 😛 Men du kan jo prøve å se om du liker det? 2
Hr. Aktiv Skrevet 17. juli 2019 #6 Skrevet 17. juli 2019 Har aldri opplevd ei dame sugd til utløsning. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå