Gå til innhold

I dag så jeg et par som hadde sex rett ved en populær sti i skogen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lovlig å ha sex rett ved en populær sti i skogen der mange ferdes? Heldigvis gikk jeg alene og hadde ikke med meg mine barn, men er dette virkelig lov? Det er IKKE slik jeg vil se når jeg er ute i skogen!!! 

Hadde ikke sakt noe om det var langt vekk fra stien og inne i skauen, men rett ved en sti reagerer jeg kraftig på!!!

Hva sier loven om dette??

Anonymkode: 25669...1d3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blotting 

Anonymkode: 07fd4...4a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å ha sex offentlig! Folk som gjør det er primitive, unødvendig å presse seksualiteten sin på andre. 

Anonymkode: 09239...1d8

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov nei. Jeg gikk bort til et par som jeg så fra en av Oslos mest brukte turveier i fjor og spurte hva de hadde gjort om det var et barn som kom gående. "Du skal se godt etter for å se at vi hadde sex" sa den frekke mannen, men ut fra ansiktsuttrykkene var de ikke videre høye i hatten. Håper lufta gikk ut av ekshibisjonistballongen.

Anonymkode: 96497...a36

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blotting 

Anonymkode: 07fd4...4a7

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å ha sex offentlig! Folk som gjør det er primitive, unødvendig å presse seksualiteten sin på andre. 

Bra det ikke bare var jeg som overreagerte på dette, neste gang ringer jeg politiet og sier de bør ta seg en tur å stoppe de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov nei. Jeg gikk bort til et par som jeg så fra en av Oslos mest brukte turveier i fjor og spurte hva de hadde gjort om det var et barn som kom gående. "Du skal se godt etter for å se at vi hadde sex" sa den frekke mannen, men ut fra ansiktsuttrykkene var de ikke videre høye i hatten. Håper lufta gikk ut av ekshibisjonistballongen.

Fint du fikk sakt ifra, jeg ble bare så overrasket og sjokert at jeg ikke tenkte på å si ifra, jeg kunne jo ha ropt til de men tenkte rett og slett ikke på det i forfjamselsen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint du fikk sakt ifra, jeg ble bare så overrasket og sjokert at jeg ikke tenkte på å si ifra, jeg kunne jo ha ropt til de men tenkte rett og slett ikke på det i forfjamselsen 

Jeg ble helt sjokkert fordi det kryr og alle vet at det kryr av barnefamilier og barn/ungdom som trener på strekningen så det var bare flaks hvis ingen barn så dem. Er ikke pertentlig når det kommer til sex og tror for eksempel ikke det er verdens undergang om barn går inn på eller hører sine foreldre, men akkurat det å se fremmede i skogen tror jeg kan sette dype spor.

Hadde angret om jeg ikke gjorde noe så kjente bare at jeg måtte. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nu vel. Offentlig sted er det som nevnes i straffeloven. Rett ved en sti, men ikke på den, kan gjerne sees på som å være så avskjermet at det ikke er straffbart. Umulig å si uten å vite nøyaktig hvor ts så noen ha sex. 

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med hun frekke dama som måtte stirre på dem og måtte kommentere? Kunne ikke hun latt de være i fred, eller må hun blande seg opp i alt andre driver med? 

• Liker 14
Gjest Kritt
Skrevet

Jeg ville ikke reagert nevneverdig. Og jeg ville ikke hatt store problemer med at mine barn så det heller, hvorfor det? Hadde de derimot måttet bevitne rå vold, vile jeg synes det var fryktelig.

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet,se en annen vei da menneske hvis du ikke tåler å se noen som har seg.Er du misunnelig fordi du ikke får deg noe selv?

Anonymkode: 93aae...877

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier loven om dette??

For et par tusen år siden var dette ganske vanlig. Kanskje de er historikere og følte en viss nostalgi. Dette kan skje den beste. Jeg ville ha sagt til politiet at det var en glipp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, FrodeF skrev:

Og hva med hun frekke dama som måtte stirre på dem og måtte kommentere? Kunne ikke hun latt de være i fred, eller må hun blande seg opp i alt andre driver med? 

Noen ganger må man være litt frekk :)

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei folks griseri. Kan de ikke bare holde seg hjemme?

Tenk å spre sine ekle sykdommer i den vakre naturen... 😕

Anonymkode: 1e539...b1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vi blitt så trangsynte at vi vil skjermes for alt vi ikke ønsker å se? 

Jeg har null problem med å se noen ha sex. De hadde ikke sex PÅ stien, noe som sier meg at de gjorde et lite forsøk på å stikke seg vekk. 

Jeg har vært på noen konserter der jeg har tatt 2-3 par på fersk gjerning. De forstyrret ingen på de plassene det gjaldt, men om man ville sette seg ned en plass, så var det lett å se de. Sto derfor "vakt" uten å gjøre meg synlig, men langt nok unna til å hindre mennesker å gå til de. 

Istedenfor å rette pekefinger, så slo jeg heller av en spøk eller 4 når de kom frem fra skjulestedet. De forteller at det var ikke intensjon om å bli oppdaget. Problemet er at mange voksne glemmer at de har vært yre og single en gang se også. Det er garantert noen som har sagt eller gjort noe dumt som har skadet andre, mer enn å ha sex på offentlig sted. 

Og ja, har selv hatt det gøy uti skogen da jeg var yngre. Herredo, og på verandaer som lå rett ved butikker. 

De aller fleste som har offentlig sex, gjør det ikke fordi de ønsker å bli oppdaget. Ofte holder det med tanken OM at en kan bli oppdaget. Trikset er å ha det gøy når det er utpå kvelden/natta. Mindre sjanse for barns nærvær. 

Og ja. Jeg er syk, jeg vet det. 

Anonymkode: a568b...559

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kritt skrev:

Jeg ville ikke reagert nevneverdig. Og jeg ville ikke hatt store problemer med at mine barn så det heller, hvorfor det? Hadde de derimot måttet bevitne rå vold, vile jeg synes det var fryktelig.

Det var jo en ganske syk holdning! Jeg håper noen kjenner igjen deg og melder fra til barnevernet altså.

Anonymkode: 9be36...42f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo en ganske syk holdning! Jeg håper noen kjenner igjen deg og melder fra til barnevernet altså.

Anonymkode: 9be36...42f

Melde til barnevernet fordi noen synes det er greit at barn ser tilfeldig sex? Jeeez. 

Tviler på at vedkommende oppsøker plasser med barn i håp om at de får se sex i det fri. Er en stor forskjell der.  

Barn kommer til å få vite om sex en eller annen gang i livet sitt. De kan ikke opplæres til at sex kun foregår i senga. Jeg er tante til 2, og har nok sosial iq til å både ha igjen døra, og ikke ha sex i stua når de er til stede. 

Jeg er mer skremt av de foreldrene som nå i disse dager legger ut bilder av sine 9-åringer som begynner å utvikle bryst og få former på sosiale medier i bare bikini. Et bilde kan misbrukes av mange voksne, selv hvor "godt" du kjenner din omgangskrets.

I skogen kan du velge om du vil bli stående å se på, eller gå videre. Om du har med barn, så er det greit å gå litt foran de og ha litt sidesyn og passe på lysninger hvor folk gjerne har sex. Tviler på du kommer til å se flere på samme plass resten av ditt liv. 

Vi trenger å beskytte barna mot voksne som kan misbruke barn. 2 voksne i skogen som samtykker til sex går ikke under det å misbruke barn. 

Anonymkode: a568b...559

• Liker 15
Skrevet

Ikke rart at verden blir slik den blir. Her blir folk traumatisert og ødelagte som person bare de oppdager noen har sex. 

Hvis dere går der med barn vil dere oppdage disse i ganske god til før dere kommer til åstedet. Da er det bare å ta en "unnamanøver" hvis det er det beste. Ingen skadde eller drepte. 

Men som oftest så er det 1% gruppa som igjen roper høyest. 

• Liker 10
Skrevet

Sikkert et par som liker at andre kan se de ha sex. Ellers hadde de ikke hatt sex der. Men blotting er ikke lov.

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble helt sjokkert fordi det kryr og alle vet at det kryr av barnefamilier og barn/ungdom som trener på strekningen så det var bare flaks hvis ingen barn så dem. Er ikke pertentlig når det kommer til sex og tror for eksempel ikke det er verdens undergang om barn går inn på eller hører sine foreldre, men akkurat det å se fremmede i skogen tror jeg kan sette dype spor.

Hadde angret om jeg ikke gjorde noe så kjente bare at jeg måtte. 

Personlig tenker jeg det ville satt dypere spor om jeg skulle sett foreldrene mine ha sex enn om jeg skulle sett ukjente ha sex.... 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...