Gå til innhold

Rart å bade med tanga på familieferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har personlig ingenting imot at damer har tanga (er kvinne selv), og jeg har heller ikke noe imot om de bader eller soler seg toppløst. Men er det ikke litt rart når en ung kvinne, på ferie med familien, går i tanga med bassenget? Jeg var nettopp i Hellas, og der var det en familie fra Nord hvor dattera på rundt 20 år badet i tanga bikini. Jeg lurte litt på om det var fordi hun hadde med kjæresten sin, eller om hun ville gjort det om han ikke var der. Ingen i familien syns det var rart, så de var jo vant til det, men jeg kunne aldri tenkt meg å bade i tanga foran pappa og onkel. 
Jeg syns egentlig at hele familien var litt spesiell. Mest fordi de alle hadde tatovering av nesten det samme. 

Anonymkode: 04c8a...214

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er sært, syntes også det er rart å gå i bikinitruse. Menn har jo shorts, syntes det er mest normalt på damer også.

Anonymkode: 964b9...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ung og følger dagens motebilde. Heller en 20 åring med den type truse,enn Turid som pusher 50

Anonymkode: 1bd66...06c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At en 20åring går i tanga hadde jeg ikke stussa over. 

Jeg er kvinne i 40åra, men har ikke glemt hvordan det var å være ung, fresh og litt befriende skamløs. Det var tider det😊

Anonymkode: 3c8bb...a3d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går ungdommen nå til dags.

Anonymkode: 39960...85b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig at bikinitrusene er «tanga» i dag, sånn er moten 🙈 

Anonymkode: 1380c...1e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde tråden som handler om familie med barn der mor selv går med tanga, hadde syntes det var litt artig. Men at en ung kvinne har på seg tangabikini er da helt normalt.

Anonymkode: 47486...658

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har personlig ingenting imot at damer har tanga (er kvinne selv), og jeg har heller ikke noe imot om de bader eller soler seg toppløst. Men er det ikke litt rart når en ung kvinne, på ferie med familien, går i tanga med bassenget? Jeg var nettopp i Hellas, og der var det en familie fra Nord hvor dattera på rundt 20 år badet i tanga bikini. Jeg lurte litt på om det var fordi hun hadde med kjæresten sin, eller om hun ville gjort det om han ikke var der. Ingen i familien syns det var rart, så de var jo vant til det, men jeg kunne aldri tenkt meg å bade i tanga foran pappa og onkel. 
Jeg syns egentlig at hele familien var litt spesiell. Mest fordi de alle hadde tatovering av nesten det samme. 

Anonymkode: 04c8a...214

Var i Bø og andre badeland i sommer.Og så mange ubge med super push bh og tanga eller bikinitrusen veldig liten eller helt inn i baken.Det samme både unge og eldre.Men spesielt rart på de unge med familie ja.. Skjønner ikke hvorfor de må gå sånn i badeland heller..Men noen elsker å vise seg!

Anonymkode: db037...ee4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde jeg også, brukte tangabikini, da jeg var ung! Og ikke nok med det! Jeg ammet på stranda også! Så du får komme deg litt mer ut, TS. Vi er mange rare mennesker der ute!

Anonymkode: 9847f...63f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikkje problemet med det. Trur gjerne ikkje det har noe med å vise seg så veldig frem, men heller det at en får et finere skille etter solingen. 

Anonymkode: 19404...613

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min pappa syntes det var ubehagelig når barnebarnet på 17 gikk med slik bikinitruse på hytta. Han er pensjonist, jeg skjønner han jo😬

Anonymkode: 3a6dc...c0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rumpeballer har vi alle. Så lenge fremparten skjules er det greit.

Anonymkode: f41cb...832

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Heller en 20 åring med den type truse,enn Turid som pusher 50

hahaha...mentale bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Mine naboers 20 år gamle datter soler seg toppløs på altanen. I tanga. På ingen måte en skjermet altan, den vender ut mot gata uten noen skjerming. Såpass nært gata at man lett kan slå av en prat med de som går forbi uten å heve stemmen. Postkassestativet står en meter unna altanen, så hele gata er innom der titt og ofte. Samme jenta malte gjerdet i fjor sommer, da iført en body med string og ekstremt høy splitt. Mens pappaen hennes klippet gress og holdt på i hagen. 

For all del, jenta ser flott ut hun. Men det er unektelig litt snodig å se henne så avkledd sammen med foreldrene. Lurer på hva de tenker om det. 

Anonymkode: ab61d...982

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal fremmede mene så mye om jenter og damers bekledning? Jeg ser ofte toppløse menn i alle aldre, og jeg syns ikke det er pent eller passende (annet enn ved bassenget da). Men hva så? 

Spekulere i hva foreldrene til en 20-åring måtte tenke, noe så ufint. At hun bruker tanga til og med på familieferie, betyr jo bare at hun foretrekker tanga, at hun pleier å bruke det. Og ikke at hun ønsker å signalisere at hun er klar for sex eller ønsker å vise seg spesielt mye fram eller noe. 

Jeg er vokst opp i en tid da alle solte seg toppløse, uansett alder. Hva syntes fedrene og bestefedrene og de andre ved bassenget om det liksom? Ingenting håper jeg. 

Anonymkode: 883d1...ad3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er dagens mote, så det er ikke så rart at hun gikk sånn. Jeg er selv i midten av 20-årene og ville aldri brukt tanga uansett hvem jeg var på ferie med, men folk er forskjellige

Anonymkode: 0c28a...668

Skrevet

Det er sånn dagens motebilde er som flere sier. Personlig hadde jeg aldri gjort det, men folk er forskjellige. Men nå er ikke jeg kjempekomfortabel med å gå i bikini i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet

Tanga-truse?

Anonymkode: f2eca...085

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg også, brukte tangabikini, da jeg var ung! Og ikke nok med det! Jeg ammet på stranda også! Så du får komme deg litt mer ut, TS. Vi er mange rare mennesker der ute!

Anonymkode: 9847f...63f

Hvordan kan du sammenligne amming og behovet mange idag har for å vise frem kroppen....? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes nå det ser litt corny ut med tanga truse enten man er 20 eller 50 jeg. Hvis man først skal ha på seg noe så kan man da gjøre et forsøk på å skjule rumpa... Men det er nå meg, smaken er som baken, åpenbart delt i to. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...