AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Jeg har PCOS, og litt ustabile sykluser. Syklusen min har endelig begynt å stabilisere seg litt, så jeg har nå gått til innkjøp at clearblu eggløsningstest med dobbel hormon-indikator. Først hadde jeg bare en runding i 4 dager, men så fikk jeg blinkende smilefjes. Dette har jeg hatt i 8 dager nå! Hva skjer?! Er det noen som har erfaring med dette? Får jeg ikke eggløsning? Hilsen fortvilet prøver.. Anonymkode: ce0c7...46c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Du kan ikke være gravid da? Anonymkode: 191b2...5da 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #3 Skrevet 17. juli 2019 Fikk det samme i 9 dager! Siste testen så var det fast smiley. EL kom senere enn vanlig og alt ble forskjøvet så kan jo være det? Eller kanskje du ikke har EL denne mnd. Anonymkode: 26f9b...412
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #4 Skrevet 17. juli 2019 Du skal ha fast smilefjes. Du har antagelig bare ikke hatt eggløsning enda. Anonymkode: 9defe...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå