AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Hva anbefaler du? Er en del alene med barna på kveldstid pga arbeidstid til samboer og orker derfor ikke binde meg til noe senter. Men vil gjerne trene likevel i tillegg til turer, så hva anbefaler du å ha hjemme? Strikk, kettlebells, hoppetau..? Lenge siden jeg har drevet med trening, men kjenner veldig på å ville bli sterkere! Anonymkode: 5a268...950
Kicki_90 Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Strikk (både kort og lang) og kettlebells er mine valg, samt et par hantler. Husk matte for å skåne gulvet 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Jeg er i samme situasjon som deg og har akkurat skaffet meg ergometer sykkel 😀 blir nok noen vekter også Deilig å få trent litt hjemme 😀 Anonymkode: bf69a...bc7
Guppy88 Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva anbefaler du? Er en del alene med barna på kveldstid pga arbeidstid til samboer og orker derfor ikke binde meg til noe senter. Men vil gjerne trene likevel i tillegg til turer, så hva anbefaler du å ha hjemme? Strikk, kettlebells, hoppetau..? Lenge siden jeg har drevet med trening, men kjenner veldig på å ville bli sterkere! Anonymkode: 5a268...950 Romaskin! Trener absolutt hele kroppen!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 2 timer siden, Guppy88 skrev: Romaskin! Trener absolutt hele kroppen! Hvor lenge burde man ro? Synes det er så tungt.. Anonymkode: bd930...318
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 2 timer siden, Guppy88 skrev: Romaskin! Trener absolutt hele kroppen! Har ikke all verden med plass til utstyr, men skriver definitivt romaskin på lista. Digga den i den tida jeg trente på senter. Takk for tips! Får man brukbare strikk og kettlebells på f.eks XXL? Har ikke trent med det før, men ser jo en del av disse Instagram profilene som bruker det. Anonymkode: 5a268...950
Guppy88 Skrevet 17. juli 2019 #7 Skrevet 17. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge burde man ro? Synes det er så tungt.. Anonymkode: bd930...318 Min romaskin har 8 innstillinger, så jeg velger motstand selv. Jeg foretrekker kortere tid med maks motstand. Bruker den i sirkeltrening, 5 min på hver øvelse. (Ingen ekspert)
Kicki_90 Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke all verden med plass til utstyr, men skriver definitivt romaskin på lista. Digga den i den tida jeg trente på senter. Takk for tips! Får man brukbare strikk og kettlebells på f.eks XXL? Har ikke trent med det før, men ser jo en del av disse Instagram profilene som bruker det. Anonymkode: 5a268...950 Jeg har kjøpt strikker på xxl (korte) samt lange på Rusta. KB og hantler fra Jula, de fungerer helt fint til hjemmebruk, hadde gode håndtak.
Sandum.PT Skrevet 22. juli 2019 #9 Skrevet 22. juli 2019 Hvis målet er å bli en del sterkere tror jeg du raskt vokser ut av mye av det tilgjengelige hjemmetreningsutstyret. Har du et eget rom eller en garasje som har plass til et stativ som dette? Er sikkert overkill for noen, men et slikt stativ, en vektstang og en haug med vektskiver kan jo ikke slå feil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå