Gå til innhold

Utstyr til hjemmetrening

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva anbefaler du? Er en del alene med barna på kveldstid pga arbeidstid til samboer og orker derfor ikke binde meg til noe senter. Men vil gjerne trene likevel i tillegg til turer, så hva anbefaler du å ha hjemme? Strikk, kettlebells, hoppetau..? Lenge siden jeg har drevet med trening, men kjenner veldig på å ville bli sterkere!

Anonymkode: 5a268...950

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikk (både kort og lang) og kettlebells er mine valg, samt et par hantler. Husk matte for å skåne gulvet 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg og har akkurat skaffet meg ergometer sykkel 😀 blir nok noen vekter også 

Deilig å få trent litt hjemme 😀

Anonymkode: bf69a...bc7

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva anbefaler du? Er en del alene med barna på kveldstid pga arbeidstid til samboer og orker derfor ikke binde meg til noe senter. Men vil gjerne trene likevel i tillegg til turer, så hva anbefaler du å ha hjemme? Strikk, kettlebells, hoppetau..? Lenge siden jeg har drevet med trening, men kjenner veldig på å ville bli sterkere!

Romaskin! Trener absolutt hele kroppen!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Guppy88 skrev:

Hvor lenge burde man ro? Synes det er så tungt.. 

Anonymkode: bd930...318

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Guppy88 skrev:

Har ikke all verden med plass til utstyr, men skriver definitivt romaskin på lista. Digga den i den tida jeg trente på senter. Takk for tips!

Får man brukbare strikk og kettlebells på f.eks XXL? Har ikke trent med det før, men ser jo en del av disse Instagram profilene som bruker det.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge burde man ro? Synes det er så tungt.. 

Anonymkode: bd930...318

Min romaskin har 8 innstillinger, så jeg velger motstand selv. Jeg foretrekker kortere tid med maks motstand. Bruker den i sirkeltrening, 5 min på hver øvelse. (Ingen ekspert)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke all verden med plass til utstyr, men skriver definitivt romaskin på lista. Digga den i den tida jeg trente på senter. Takk for tips!

Får man brukbare strikk og kettlebells på f.eks XXL? Har ikke trent med det før, men ser jo en del av disse Instagram profilene som bruker det.

Jeg har kjøpt strikker på xxl (korte) samt lange på Rusta. KB og hantler fra Jula, de fungerer helt fint til hjemmebruk, hadde gode håndtak. :)

Skrevet

Hvis målet er å bli en del sterkere tror jeg du raskt vokser ut av mye av det tilgjengelige hjemmetreningsutstyret. Har du et eget rom eller en garasje som har plass til et stativ som dette?

Er sikkert overkill for noen, men et slikt stativ, en vektstang og en haug med vektskiver kan jo ikke slå feil? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...