Pedagogen Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Vi har booket tur til Maldivene i oktober. Har 2 resorter/øyer vi vurderer: Vilamendhoo og Bandos. Men vil gjerne ha tips fra andre om gode (evt dårlige) resorter, anbefalinger, og ellers «lurt å tenke på» tips.
gard Skrevet 23. juli 2019 #3 Skrevet 23. juli 2019 Jeg har bare erfaring med Sun Island som vi var på for noen år siden - se mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Som regel er det et resort på en øy og dermed er en bundet til å bruke deres fasiliteter. Jeg synes det er bedre å reise til større plasser der man kan gå utenfor hotellet og spise det man vil og se andre ting. Men strendene på Maldivene var nydelige 🙂
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #4 Skrevet 24. juli 2019 Mine svigerforeldre var der i oktober, og det regnet og blåste en del. Ser nå at oktober er den tredje mest regnfulle måneden der, men reiser dere sent i oktober vil jeg tro dere kan være heldigere Nå er det ikke sikker det er sol hele dagen som er målet med turen deres heller? Kan være godt å få litt pause fra sola. Men temperaturene er fine i oktober!:) Anonymkode: 8ba2c...e92
Caraaa Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Vi lette etter info om Maldivene og fant et reisebyrå islandii.com. De har en bloggseksjon med mye info om alpinanlegg, men det var så vanskelig å velge et av så mange alternativer. Så vi bestemte oss for å få hjelp fra det selskapet. De tilbød oss en tur til en billigere pris enn ved booking com, eller agoda. Den totale forskjellen for 6 netter i august var rundt 340 EUR, så vi tok den. Og vi hadde en veldig god opplevelse å bo på Maldivene! Feriestedet vårt var Kuramathi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå