Gjest care Skrevet 31. august 2002 #1 Skrevet 31. august 2002 Hei var å så denne fimen i går av Tom Cruise. Var kjempskeptisk siden dev var en scien fiction film der handlingen for¨går i 2050 et eller annet. Men handlingen FENGET meg. Vil anbefale den til alle. Kjempeintikat handling, spennende.
Majken Skrevet 31. august 2002 #2 Skrevet 31. august 2002 Den så jeg også for et par måneder siden. Kjempebra. Anbefales!
Gjest LilliB Skrevet 6. september 2002 #3 Skrevet 6. september 2002 Helt enig! Filmen er kjempebra. Et eneste minus så syntes jeg at den ikke var så veldig overaskende. Det var enkelt å gjette seg frem til hva som skjedde... LilliBlaze
Kid-a Skrevet 6. september 2002 #4 Skrevet 6. september 2002 Synes filmen var bra, jeg... koste meg stort!
LineA Skrevet 7. september 2002 #5 Skrevet 7. september 2002 Jepp, jeg likte også filmen! Helt klart underholdene.
Tilde Skrevet 7. september 2002 #6 Skrevet 7. september 2002 Likte den også!! Fikk faktisk frysninger av den..DET er første gang på leeeenge...
Tullerusk Skrevet 8. september 2002 #7 Skrevet 8. september 2002 Jeg syntes også den var kjempebra! Litt annerledes liksom, og jeg syntes ikke den var forutsigende. Likte den veldig godt , og anbefaler den også.... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå