Heidipia:) Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 i mitt tilfelle må det være da min exen fikk vite at han hadde kreft og sa til meg: vist jeg dør snart så tar jeg iallefall med meg at jeg fikk tilbringe to år med verdens vakreste dame, det er ikke alle forunt d lille venn :-( snufs..
Gjest Gulltopp Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 "Jeg synes du er fantastisk". (Et utsagn som ikke lenger er gyldig, ettersom den som sa det ikke lenger er glad i meg, men det er godt å ha hørt likevel) "Du er ikke så skvetten lenger, du har fått tyngde".
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Uffameg... Det var fint men trist på samme tid det... Fineste jeg har hørt var vel at "det er temperamentet ditt som gir deg den fantastiske utstrålingen din". Jeg har veldig temperament, så var hyggelig at noen valgte å sette pris på det og se noen gode sider ved det istedenfor å kritisere det. Jeg er hellig overbevist om at temperament er positivt, kjenner mange som aldri får ut noenting, det må da være mye mer frustrerende det... Så er det jo andre ting da, sånn som "pene øyne", "vakkert smil" osv., (og den mindre sjarmerende "digge pupper ass") men ting som går på væremåte og personlighet er jo mye flottere å få høre
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Uffameg... Det var fint men trist på samme tid det... Fineste jeg har hørt var vel at "det er temperamentet ditt som gir deg den fantastiske utstrålingen din". Jeg har veldig temperament, så var hyggelig at noen valgte å sette pris på det og se noen gode sider ved det istedenfor å kritisere det. Jeg er hellig overbevist om at temperament er positivt, kjenner mange som aldri får ut noenting, det må da være mye mer frustrerende det... Så er det jo andre ting da, sånn som "pene øyne", "vakkert smil" osv., (og den mindre sjarmerende "digge pupper ass") men ting som går på møter jeg foreksempel en gutt på byen, som sier å gud så fine pupper du har eller noe sånt, så får jeg litt avsmak faktisk . det fineste jeg kan huske er da jeg traff min nåverende kjæreste på byen og han sa: vet du hva, du har en utrolig fin personlighet:)
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 jeg er særdeles fornøyd over å ha blitt sammenlignet med Bettie Page et par ganger:D:D
Anglofil Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Jeg er ikke så vant med komplimenter, men visstnok skal bestefars bror sagt at "Yvonne er et av de mest harmoniske barna jeg har truffet". Jeg fikk vite det senere av bestefar, og ble svært glad for det. Eller når min klasseforstander sa; "Du er virkelig noe for deg selv." Og min karatetrener; "Yvonne har sort belte i orden" Ellers har jeg hørt "pene øyne", "mykt hår", "flotte øyebryn", osv. Husker jeg fikk i 10. klasse på ungdomsskolen; "velkledd". Det var også hyggelig. Og at jeg er søt. Det er alltids hyggelig. Men komplimenter pga personligheten er det beste. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Får ofte høre positive ting om utseendet, og satte ekstra pris på det da en gutt (kjæreste av venninne) som vanligvis ikke er så raus med komplimentene sa til meg at jeg var så flink til å fortelle historier! At det var moro å høre på meg når jeg pratet. Da ble jeg glad:)
Gjest siri piri Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 har fått mange fine og rare komplimenter, men det fineste noen har sagt til meg kom fra faren min. Etter en helvetes skilsmissehistorie, foreldre flyttet fra hverandre, og masse som jeg ikke gidder å komme inn på nå, brøt jeg kontakten med pappa over en lang periode. "Siri, uansett hvor mye du prøver å unngå meg og uansett hvor hardt og lenge du hater meg, så kommer du alltid til å være det viktigste for meg i verden. Jeg kommer aldri til å slutte å prøve å få kontakt med deg, uansett hva" Dette er mange år siden, men det sitter langt inni hjertet mitt fortsatt For han holdt det han sa, og gud vet han prøvde mange ganger. Så omsider skjønte jeg han mente det. Nå er vi veldig nærme hverandre (som vi engang også var) og det er jeg utrolig glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå