Fru N Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Ser der har gått en debatt om deling av neglefil. Dette blir egentlig litt det samme. Har ofte følelsen av at hygienen på neglesalonger er så som så. Hvorfor er det ingen som virker å bry seg? Hver gang jeg nevner trekker folk på skuldrene. Er det innenfor å spørre salongen om rutiner mht sterilisering av utstyr eller fremstår man som litt sprø da? Noen som kan anbefale en bra neglesalong i Bergen ?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Jeg har flere ganger vært hos Masglo Norway og er veldig fornøyd med de! De holder til i sentrum. Anonymkode: 307b2...314
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 8 timer siden, Fru N skrev: Ser der har gått en debatt om deling av neglefil. Dette blir egentlig litt det samme. Har ofte følelsen av at hygienen på neglesalonger er så som så. Hvorfor er det ingen som virker å bry seg? Hver gang jeg nevner trekker folk på skuldrene. Er det innenfor å spørre salongen om rutiner mht sterilisering av utstyr eller fremstår man som litt sprø da? Noen som kan anbefale en bra neglesalong i Bergen ? Debatten om deling av neglefil har jeg mistet. Men det som verre er, er at man deler på neglelakkbørstene, får påført neglelakk, børsten går titusen ganger tilbake i flasken, på hver kunde. Hva man sprer via en neglefil på fllesbruk er mindre av betydning enn dette. Har en neglesopp så får neglesopp og bakterier vokse og gro i flasken og videreføres til neste kunde. Har sett flere med infeksjoner etter besøk i neglesalong, så der går ikke jeg og får med meg noe jeg ikke har bruk for. At folk utsetter seg for den slags er ubegripelig. Anonymkode: 6a423...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå