AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Hei! Har nettopp mottatt melding fra Posten om at en sending fra «First 4 Health International» som er klar for klargjøring i tollen. Men jeg aner ikke hva dette er... Kan jeg ringe og oppgi sendingsnummer for å høre hva dette er? Kan noen ha bestilt noe i mitt navn..?😱🤦🏼♀️🙈 Anonymkode: 2d5e0...39b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Har du bestilt noe i det siste? Anonymkode: c0b65...692
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Er du sikker på at meldingen er fra posten? Veldig mange svindel-meldinger som tilsynelatende er fra posten. Anonymkode: 36e9d...527
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du bestilt noe i det siste? Anonymkode: c0b65...692 Har oversikt over ting jeg har bestilt (trodde jeg hvertfall..), men finner ingen mail eller noe fra avsender. Kun melding av Posten, og inne på Posten sin app.. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at meldingen er fra posten? Veldig mange svindel-meldinger som tilsynelatende er fra posten. Anonymkode: 36e9d...527 Ja, meldingen er fra Posten. Står hvilket kolli/sendingsnummer det er også. Anonymkode: 2d5e0...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå