AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Min mor og min søster har psykopatiske trekk. jeg kunne nevne så mye men vil ikke gå i detalj her. Adferden deres har over tid blitt mer og mer atoverskyggende - jeg har i noen år nå vært bevisst deres syke spill- men en liten stemme bak i hodet mitt kunne med jevne mellomrom si at det kunne vel ikke være så ille vel-dermed tok jeg dem inn i varmen igjen og igjen. Og ble skuffet gang på gang. Jeg ga av meg selv og ble tømt -gang på gang på gang. Slik tenkte jeg også inntil for fire måneder siden. Da nådde ondskapen deres et klimaks jeg aldri har kunnet forestille meg og jeg forstår i mitt innerste at de er uforbederlige syke i sine sinn. Saken er at jeg bor utenbys- et stykke borte fra hjemstedet- og det som skjedde var at min tante døde og de har unnlatt å fortelle meg det. jeg oppdaget det ved en tilfeldighet et par måneder etter hennes død. Respektløsheten deres kjenner ingen grenser og jeg kjenner i hele meg at jeg skylder dem intet. for dere skjønner det at jeg har kommunisert med dem i denne tiden iblant og de snakket som om ingenting var skjedd. Alltid så kontrollert rosende og smiskende.De er nemlig veldig glad i penger og håpet nok sterkt på å arve min barnløse og velstående tante. Jeg hadde et godt forhold til min kjære tante og stusset da jeg aldri hørte noe fra henne lenger- så fant jeg tilfeldig hennes dødsannonse. Jeg fikk ikke komme i tantes begravelse men nå har jeg rikelig visshet om hvordan min mor og søster er. At de er troendes til alt. Derfor må jeg ta sterk avstand til dem heretter ellers vil de knuse meg og mine. Det er mine barn og jeg enige om. Ondskapen kommer i alle mulge slaks innpakninger. Å vokse opp med slike er intet annet enn et helvete- men heretter skal jeg ha det godt med gode og sanne og ekte mennesker langt unna disse giftige menneskene. Anonymkode: 0f5b0...c8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå