Gå til innhold

Noen « hetro «menn her som har prøvd homosex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det sammenlignet med sex med kvinner? 

Anonymkode: cdac4...a75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var en helt annerledes opplevelse, kan ikke sammenlignes. Fordi det var så uventet og forbudt, fordi jeg tente mye mer på situasjonen i seg selv enn på han direkte, fordi det var mye mindre kroppslig kontakt og omfavnelse.

Anonymkode: 1d925...d5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles det sammenlignet med sex med kvinner? 

Anonymkode: cdac4...a75

Det var en vannvittig opplevelse, det var samtidig "forbudt" område. Jeg var den passive og mottok. Jeg ble kjørt til himmels og tilbake. Helt ubeskrivelig deilig, jeg ble tatt 3 timer, hvor han fikk orgasme 3 ganger før han var fornøyd. Selv hadde jeg min sterkeste opplevelse ever. Nytelsen var ekstrem og orgasmene var helt ville. Mistet helt tellingen, men jeg kom 6 eller 7 ganger😊 Jeg bråker normalt ikke så mye, men jeg stønnet verre enn en jente/ dame.

Anonymkode: f7b23...8bb

• Liker 5
Skrevet

Det vil de sikkert svare på.

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke hetro om man har sex menn.

Anonymkode: e2971...787

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har jo TS så fint satt hetro i anførselstegn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer. Da er man enten biseksuell eller homoseksuell.

Anonymkode: 025c2...321

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen hetero menn prøver homosex. Da er man homo/bifil og lyver for seg selv om man tror noe annet. Som heterofil mann kan jeg overhode ikke se for meg å prøve noe sånt, fordi det for meg virker totalt frastøtende. Det er sånn legninger funker. Man liker det man liker og er totalt uinteressert i noe annet.

Anonymkode: 52c3f...c25

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en vannvittig opplevelse, det var samtidig "forbudt" område. Jeg var den passive og mottok. Jeg ble kjørt til himmels og tilbake. Helt ubeskrivelig deilig, jeg ble tatt 3 timer, hvor han fikk orgasme 3 ganger før han var fornøyd. Selv hadde jeg min sterkeste opplevelse ever. Nytelsen var ekstrem og orgasmene var helt ville. Mistet helt tellingen, men jeg kom 6 eller 7 ganger😊 Jeg bråker normalt ikke så mye, men jeg stønnet verre enn en jente/ dame.

Du er 100% homofil. Ikke noe galt med det, men det nytter ikke å late som du er hetero. Foruten at du lot deg "kjøres" i ræva av en mann i 3 timer, så ordlegger du deg på en måte som avslører deg. Blir for dumt om dere skal prøve å "rekrutere" heterofile på denne måten.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 100% homofil. Ikke noe galt med det, men det nytter ikke å late som du er hetero. Foruten at du lot deg "kjøres" i ræva av en mann i 3 timer, så ordlegger du deg på en måte som avslører deg. Blir for dumt om dere skal prøve å "rekrutere" heterofile på denne måten.

Jeg innser kanskje at jeg nok muligens er bifil. Men ser på meg selv som betro.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen hetero menn prøver homosex. Da er man homo/bifil og lyver for seg selv om man tror noe annet. Som heterofil mann kan jeg overhode ikke se for meg å prøve noe sånt, fordi det for meg virker totalt frastøtende. Det er sånn legninger funker. Man liker det man liker og er totalt uinteressert i noe annet.

Verden er kanskje så svart-hvitt for deg, men det er ikke sånn for alle. En legning er en sosial konstruksjon, et begrep mennesker har laget for å kategorisere mennesker og til syvende og sist er det en selv som har makta til å definere seg selv. Innenfor hver legning vil det være mye forskjellig og selvfølgelig er det ikke slik at alle heterofile er totalt uinteressert i samme kjønn. Noen er det, andre er nysgjerrige, noen er helt nøytrale.

Men jeg er enig i at det blir pussig å kalle seg heterofil hvis man har sex med og nyter sex med samme kjønn. "Hetro" ga mening for meg.  

• Liker 22
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg syntes det var gøy og spennende, og seksuelt tilfredsstillende. Det var nok mest situasjonen som hevet den seksuelle spenningen. Vi byttet på å være den aktive.

Folk som mener man er homofil fordi man én gang har hatt sex med en mann, bør pelle seg hjem til middelalderen, og ta med seg frykten for sin egen legning.

Ferdig snakka.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Folk som mener man er homofil fordi man én gang har hatt sex med en mann, bør pelle seg hjem til middelalderen, og ta med seg frykten for sin egen legning.

Ferdig snakka.

Du er ikke nødvendigvis homofil, men homoseksuell eller biseksuell er du.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke nødvendigvis homofil, men homoseksuell eller biseksuell er du.

Eller nysgjerrig. 

Er lesbisk har ikke tall på hvor mange hetero damer er nysgjerrig på jentesex. 

Anonymkode: 73e6c...cb3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller nysgjerrig. 

Men det er noe annet. Kvinner er mer flytende i sin seksualitet.

Anonymkode: b4aa8...fd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller nysgjerrig. 

Nei, nysgjerrig er ikke en legning. :) Er man interessert i sex med det samme kjønn så er man pr definisjon homoseksuell eller biseksuell.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nysgjerrig er ikke en legning. :) Er man interessert i sex med det samme kjønn så er man pr definisjon homoseksuell eller biseksuell.

Nysgjerrig er ikke det samme som å ha en legning. Nysgjerrig gjør at man kanskje prøver noe for å se hva greia er, og så finner man ut at enten så er det digg og man er biseksuell, eller man finner ut at det var ikke noe man vil gjenta, og da er man ikke biseksuell. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er noe annet. Kvinner er mer flytende i sin seksualitet.

Anonymkode: b4aa8...fd9

Nei. Kvinner blir bare ikke dømt for å være nysgjerrig og utforskende. Det blir menn. Så da holder menn det for seg selv. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidde å bry seg egentlig?!

Anonymkode: 68090...41a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er spennende av og til, går lang tid mellom hver gang.

Anonymkode: 8ae6b...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nysgjerrig er ikke det samme som å ha en legning. Nysgjerrig gjør at man kanskje prøver noe for å se hva greia er, og så finner man ut at enten så er det digg og man er biseksuell, eller man finner ut at det var ikke noe man vil gjenta, og da er man ikke biseksuell. 

Den definisjonen er jeg uenig i. For en som er heteroseksuell så vil det være fullstendig uaktuelt å begi seg inn på et seksuelt eventyr med en likekjønnet. Hvis tanken på sex med en av samme kjønn er motbydelig så vil man rett og slett ikke teste. Hvis man tester så er det fordi man har lyst. Og har man lyst så er man homoseksuell/biseksuell.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...