Gå til innhold

Menn å det å bli ydmyket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vil gjerne ha hjelp til å forstå menn som tenner på å bli ydmyket. Har nemlig en mann som er sånn og som stadig blir bedre til å sette ord på det han føler og hvorfor, men kanskje noen innspill utenfra kan gjøre oss enda klokere. For jeg sliter med å tilpasse meg, mye fordi det er en liten mismatch mellom min seksualitet og den siden ved hans seksualitet.

Kjernen av det er at han tenner på å bli "satt på plass" av andre menn. Cucolding-fantasier. At jeg skal ha sex med andre menn, gjerne menn som forteller han hvor ynkelig han er, og der alle skjønner og er enig om at den andre mannen var mye bedre for meg enn hva han er. Mye av dette handler veldig konkret om en kompis av han, som han mener at faktisk kan ha utløst fetisjen pga noen opplevelser tidligere. Han tenner visst veldig på tanken på å bli "utkonkurrert" av han og da særlig at han kommer og forfører meg.

Som sagt sliter jeg litt med å forholde meg til dette etterhvert som det kommer mer og mer til overflaten. Tenkte kanskje at noen andre perspektiver på hva dette dreier seg om og hvorfor kunne gjøre det lettere.

Anonymkode: 263fe...64b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*Og i overksriften skulle det selvfølgelig ha stått "og".

Skrevet

Om du ikke føler for denne type fetishen så synes jeg du skal styre unna.. Denne fetishen er også ganske ekstrem på mange måter. Plutselig ender det opp at han ikke tåler det likavell midt i akten og så blir alt et helvete.

Dette er noe du også må passe på, du må passe på hva du liker eller ikke liker, ingen kan tvinge deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

Om du ikke føler for denne type fetishen så synes jeg du skal styre unna.. Denne fetishen er også ganske ekstrem på mange måter. Plutselig ender det opp at han ikke tåler det likavell midt i akten og så blir alt et helvete.

Dette er noe du også må passe på, du må passe på hva du liker eller ikke liker, ingen kan tvinge deg.

Du har nok rett. Jeg tenker ikke på å leve ut fantasiene enda, første punkt må være å forstå dem bedre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å snakke med han og forsøke å få enighet om at det noen ganger er best å la en fantasi forbli nettopp det. Vi alle har vel fantasier i varierende grad som ikke egner seg i virkeligheten.

Men dette med ydmykelse kan jo bunne i noe annet. Har han blitt mye ydmyket i oppveksten så kan det trigge sånne ønsker. Og det behøver ikke å være misbruk eller noe sånt, bare umodne foreldre som ikke håndterte ting optimalt. 

Anonymkode: aaf82...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er totalt turn off med folk som liker å bli ydmyket eller nedverdiget. Og det gjelder i like stor grad kvinner som menn.

Anonymkode: f1956...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er totalt turn off med folk som liker å bli ydmyket eller nedverdiget. Og det gjelder i like stor grad kvinner som menn.

Anonymkode: f1956...8db

Jeg er som deg, men når jeg tross alt er i et ellers veldig bra forhold med én så tenker jeg at jeg må forsøke å forstå. Ingenting er bedre enn om jeg slutter å bli avtent av det...

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Vil gjerne ha hjelp til å forstå menn som tenner på å bli ydmyket. Har nemlig en mann som er sånn og som stadig blir bedre til å sette ord på det han føler og hvorfor, men kanskje noen innspill utenfra kan gjøre oss enda klokere. For jeg sliter med å tilpasse meg, mye fordi det er en liten mismatch mellom min seksualitet og den siden ved hans seksualitet.

Kjernen av det er at han tenner på å bli "satt på plass" av andre menn. Cucolding-fantasier. At jeg skal ha sex med andre menn, gjerne menn som forteller han hvor ynkelig han er, og der alle skjønner og er enig om at den andre mannen var mye bedre for meg enn hva han er. Mye av dette handler veldig konkret om en kompis av han, som han mener at faktisk kan ha utløst fetisjen pga noen opplevelser tidligere. Han tenner visst veldig på tanken på å bli "utkonkurrert" av han og da særlig at han kommer og forfører meg.

Som sagt sliter jeg litt med å forholde meg til dette etterhvert som det kommer mer og mer til overflaten. Tenkte kanskje at noen andre perspektiver på hva dette dreier seg om og hvorfor kunne gjøre det lettere.

Jeg tenner også på cuckold-rollen og ydmykelsen den innebærer. Forstår at det kan føles litt ubehagelig når dine lyster ikke går i samme retning. Hvis du likevel skulle ha lyst til å gi det en sjanse, vil jeg imidlertid anbefale å ikke begynne med kompisen. Å involvere folk som står dere nær og som dere omgås i det daglige utgjør på sett og vis en ekstra risiko i noe som allerede i utgangspunktet kan betegnes som en risikosport. Spenningen ligger nok også litt i risikoen her, at det å leve ut fantasien faktisk har noen omkostninger, både for ham, hans selvbilde og kanskje også for ditt syn på ham. Men nettopp i dette kan det ligge en slags befrielse, befrielsen i å bli sett på en helt annen måte. Menn er forskjellige, også menn som tenner på å leve som cuckold, men en masochistisk evne til å finne spenning i ydmykelsen er nok en fellesnevner for mange av oss. 

Men som sagt, om dere skulle bestemme dere for å prøve trenger dere ikke begynne med kompisen. Spenningen ved å se deg ha sex med en annen vil være der også med en helt fremmed, og finner dere denne fremmede på en reise i en annen by er faren for skade mindre. Om det skulle vise seg at dette er litt mer spennende enn du hadde sett for deg og han ikke viser tegn til å angre kan dere eventuelt heller tenke i retning kompisen senere.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Cuckold skrev:

Jeg tenner også på cuckold-rollen og ydmykelsen den innebærer. Forstår at det kan føles litt ubehagelig når dine lyster ikke går i samme retning. Hvis du likevel skulle ha lyst til å gi det en sjanse, vil jeg imidlertid anbefale å ikke begynne med kompisen. Å involvere folk som står dere nær og som dere omgås i det daglige utgjør på sett og vis en ekstra risiko i noe som allerede i utgangspunktet kan betegnes som en risikosport. Spenningen ligger nok også litt i risikoen her, at det å leve ut fantasien faktisk har noen omkostninger, både for ham, hans selvbilde og kanskje også for ditt syn på ham. Men nettopp i dette kan det ligge en slags befrielse, befrielsen i å bli sett på en helt annen måte. Menn er forskjellige, også menn som tenner på å leve som cuckold, men en masochistisk evne til å finne spenning i ydmykelsen er nok en fellesnevner for mange av oss. 

Men som sagt, om dere skulle bestemme dere for å prøve trenger dere ikke begynne med kompisen. Spenningen ved å se deg ha sex med en annen vil være der også med en helt fremmed, og finner dere denne fremmede på en reise i en annen by er faren for skade mindre. Om det skulle vise seg at dette er litt mer spennende enn du hadde sett for deg og han ikke viser tegn til å angre kan dere eventuelt heller tenke i retning kompisen senere.  

Takk for svar. Ja det virker veldig fornuftig hvis det én dag skulle bli aktuelt å prøve. Det ligger dog langt frem i tid. Er du i et forhold? Og kan du i så fall svare på om å leve ut dette går utover dynamikken i forholdet utenom det seksuelle?

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Ja det virker veldig fornuftig hvis det én dag skulle bli aktuelt å prøve. Det ligger dog langt frem i tid. Er du i et forhold? Og kan du i så fall svare på om å leve ut dette går utover dynamikken i forholdet utenom det seksuelle?

Ja, jeg er i forhold, og vi er lykkelige sammen. Det er nok riktig å si at det har påvirkning på dynamikken i forholdet, men det er også slik vi ønsker det. Nå hører det med at jeg ikke er en svak personlighet, så selv om min vilje til å akseptere en slik skjev livsstil påvirker måten hun ser på meg, er det likevel en form for balanse i forholdet. Jeg tror ingen kvinne vil kunne forbli helt uberørt av å se sin mann i den rollen, selv om man i utgangspunktet har visst at han tenner på dette er det likevel noe annet å se ham godta rollen i praksis, omgås din/dine elsker/elskere og finne seg til rette med det. Det har en omkostning for meg som mann og hennes syn på meg. Men samtidig er det kanskje nettopp i dette noe av spenningen og dragningen ligger. Å vite at det er noe fatalt og uopprettelig ved det, men likevel fullt forenlig med å kunne elske hverandre og beholde respekten for hverandre som mennesker.   

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Cuckold skrev:

Ja, jeg er i forhold, og vi er lykkelige sammen. Det er nok riktig å si at det har påvirkning på dynamikken i forholdet, men det er også slik vi ønsker det. Nå hører det med at jeg ikke er en svak personlighet, så selv om min vilje til å akseptere en slik skjev livsstil påvirker måten hun ser på meg, er det likevel en form for balanse i forholdet. Jeg tror ingen kvinne vil kunne forbli helt uberørt av å se sin mann i den rollen, selv om man i utgangspunktet har visst at han tenner på dette er det likevel noe annet å se ham godta rollen i praksis, omgås din/dine elsker/elskere og finne seg til rette med det. Det har en omkostning for meg som mann og hennes syn på meg. Men samtidig er det kanskje nettopp i dette noe av spenningen og dragningen ligger. Å vite at det er noe fatalt og uopprettelig ved det, men likevel fullt forenlig med å kunne elske hverandre og beholde respekten for hverandre som mennesker.   

Jeg skjønner. Sånn jeg forstår mannen min er det helt avgjørende at sexen jeg i fantasien har med andre er bedre - mye bedre - enn med han. Er det sånn for deg også? Og kan du i så fall si noe om hvordan både du og henne føler om det når ting har "lagt seg" etter opplevelsen? Ser for meg at det kan være like ødeleggende for begge to hvis det faktisk endte opp med å bli sånn.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner. Sånn jeg forstår mannen min er det helt avgjørende at sexen jeg i fantasien har med andre er bedre - mye bedre - enn med han. Er det sånn for deg også? Og kan du i så fall si noe om hvordan både du og henne føler om det når ting har "lagt seg" etter opplevelsen? Ser for meg at det kan være like ødeleggende for begge to hvis det faktisk endte opp med å bli sånn.

For meg er det ikke avgjørende for ydmykelsen at sexen hun har med andre er bedre enn med meg. Siden vi lever i et halvåpent forhold der bare hun har friheten til å se andre mens jeg må holde meg 100 % trofast mot henne, vil bare det at den andre mannen får ligge med henne være ydmykende i seg selv, siden han kan få nyte min kvinne og tilfredsstille henne uten at jeg har noen mulighet til å oppleve det samme med hans. Det er altså en skjevhet her allerede i utgangspunktet, en skjevhet som ikke ville vært der om vi bare hadde hatt et jevnbyrdig åpent forhold der begge kunne ha andre. 

Likevel er det i praksis ofte slik at sexen med elskerne er bedre enn med meg, og det bidrar unektelig til å forsterke ydmykelsen ytterligere. Å omgås hennes elskere i det daglige, menn som overgår meg på hjemmebane, menn som gir henne andre opplevelser enn jeg kan gi og som er fullt klar over det, er en av omkostningene ved dette som både plager og pirrer meg. Det er ikke ødeleggende for forholdet vårt, men nå finner hun også glede i denne livsstilen, nyter friheten og har sluttet å synes synd på meg. Om hun noensinne har det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cuckold said:

For meg er det ikke avgjørende for ydmykelsen at sexen hun har med andre er bedre enn med meg. Siden vi lever i et halvåpent forhold der bare hun har friheten til å se andre mens jeg må holde meg 100 % trofast mot henne, vil bare det at den andre mannen får ligge med henne være ydmykende i seg selv, siden han kan få nyte min kvinne og tilfredsstille henne uten at jeg har noen mulighet til å oppleve det samme med hans. Det er altså en skjevhet her allerede i utgangspunktet, en skjevhet som ikke ville vært der om vi bare hadde hatt et jevnbyrdig åpent forhold der begge kunne ha andre. 

Likevel er det i praksis ofte slik at sexen med elskerne er bedre enn med meg, og det bidrar unektelig til å forsterke ydmykelsen ytterligere. Å omgås hennes elskere i det daglige, menn som overgår meg på hjemmebane, menn som gir henne andre opplevelser enn jeg kan gi og som er fullt klar over det, er en av omkostningene ved dette som både plager og pirrer meg. Det er ikke ødeleggende for forholdet vårt, men nå finner hun også glede i denne livsstilen, nyter friheten og har sluttet å synes synd på meg. Om hun noensinne har det. 

This is some fucked up shit....

• Liker 3
Skrevet

Menn som liker å bli ydmyket er ikke noe forskjellig fra kvinner som liker det samme. De er alle forstyrrede og tror de fortjener å bli herset med og straffet for et eller annet i livene sine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

This is some fucked up shit....

Ser helst at tråden ikke forsøples av sånne kommentarer.

TS.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Brannslangen said:

Menn som liker å bli ydmyket er ikke noe forskjellig fra kvinner som liker det samme. De er alle forstyrrede og tror de fortjener å bli herset med og straffet for et eller annet i livene sine.

Nei, det er nok ikke nødvendigvis slik at man tror man fortjener å bli straffet, det handler om en dyp fascinasjon for friheten som ligger i å trosse seg selv. Det er en slags oppdagelsesferd på forbudte marker dette. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Cuckold said:

det handler om en dyp fascinasjon for friheten som ligger i å trosse seg selv.

Jeg tror det handler mer om at man tror at hvis man kombinerer følelsen av å bli plaget med følelsen av seksuell stimulering, samtidig, så vil plagene bli bedøvede (for en stakket stund, om ikke mindre).

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Brannslangen said:

Jeg tror det handler mer om at man tror at hvis man kombinerer følelsen av å bli plaget med følelsen av seksuell stimulering, samtidig, så vil plagene bli bedøvede (for en stakket stund, om ikke mindre).

Det henger ikke på greip, for plagene er jo nettopp bare et middel til spenning. Den som driver basehopp ville ikke funnet spenning i det om det ikke inneholdt et element av noe ubehagelig, frykt for høyden. Tilsvarende her, man opplever spenning nettopp gjennom det ubehagelige. Ydmykelsene er selvvalgt, jeg har selv oppsøkt denne livsstilen. 

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Fetisjer er ikke så enkelt å takle. Ikke bare for partner, men også innehaver av denne fetisjen selv. Det er ikke alltid fetisj og følelser er helt koblet sammen, og det kan være vanskelig å se grensene før man faktisk er der selv. Er det kun en fantasi? Eller noe man virkelig ønsker å leve ut? Det kan hende virkeligheten ikke lever opp til fantasien, slik at man må avbryte. Og har man isåfall satt igang noe som er vanskelig å stoppe? Det er jo klart at ved å utlevere meg og min fetisj, risikerer jeg at partner vil se annerledes på meg. Spesielt når det gjelder sammenligninger med andre menn. Jeg vil tro det blir enda mer forsterket av det at han virkelig ønsker at du skal si at andre er bedre. Ikke enkelt å takle. Ydmykeren vil ofte kunne føle seg slem. Og hva om det virkelig stemmer? At det dukker opp noen bedre. Hvordan takler man det? Vil kjærligheten holde? Det krever mye. 

For min del er ikke fetisjen min noe jeg må dra inn i et forhold. Jeg klarer meg fint uten. Og det drypper inn utilsiktet i hverdagen uansett. Men dersom jeg møter noen som er villig til å forsøke, vil jeg la henne diktere tempo. Hun får gjøre det hun er komfortabel med. Det er lett å la seg rive med i gleden over å få åpne seg skikkelig. Dele noe så intimt. For det er det jeg gjør. Jeg blottstiller meg, og lar henne krype godt under huden min. Det er utrolig godt å kunne gi seg helt hen til en annen, men hun må også være mottakelig. Viktig å ikke kjøre over henne. 

Min ydmykelse er riktignok en annen enn beskrevet i hovedinnlegget, men kan nok tenke meg at det er mye av de samme følelsene. For min del så oppstår det et regelrett kaos i hele meg. Det er vonde følelser som blander seg med gode, og kåtheten overtar der og da. Jeg har min grense, men det er ikke alltid like lett å finne den. Det kan være avhengig av dagsform, og varierer fra person til person. Min tøffeste opplevelse er også den jeg av og til kan trekke fram når jeg fantaserer. Det vil ikke si at jeg ønsker å oppleve det igjen.

Det viktigste er nok å finne ut hva du selv ønsker. Er dette noe du ønsker å utforske, så sett deg ned sammen med ham. Finn ut hvor dypt dette sitter. Og gi klar beskjed om at du eventuelt må gjøre dette i ditt eget tempo. Gå sakte fram. Og det er nok lurt å ikke dra inn kompisen i dette. Vær også oppmerksom på hvordan han er etterpå, dersom dere går for dette. Det han føler mens det pågår, og det han føler etterpå, kan være helt forskjellig. Når kåtheten slipper, kan det hende han sitter igjen med de vonde følelsene. Ikke alle takler disse like godt. Det blir litt som den submissive etter en real omgang med dominans. Da kan man trenge litt kos/trøst og ekstra oppmerksomhet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tente på fantasien før, jeg gjorde det ikke  i virkeligheten,, 
Noen ganger er det beste å bare la ting være fantasi.. Og like denne fantasien ødela livet mitt i en god start, akkuratt nå så føler jeg at jeg aldri kan bli en god nok for fyr en kvinne, pågrunn av at jeg har mistet troen på meg selv, og klare og komme seg opp fra dette er ikke enkelt.

Noen ganger kan det være smart og snakke med din type og spørre om han virkelig har tenkt over dette.. Fantasi kan fort ødelegge alt. Det er som de som liker og lese incest sex historier på nett, sånne ting burde holde seg som en fantasi og ikke bli realitet, for det kan fort ødelegge ens liv.

Men du må være sikker på om du vil dette. For og bare ha sex med andre folk bare for og la mannen din nyte ydmykelse er ikke det smarteste valget. Da får du ikke den følelsen lengre at dere to har noe spesielt, men bare et åpent forhold der du kan ha sex så mye du vil å ikke han.

Anonymkode: 47672...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...