AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Hvor kan jeg kjøpe et fint dørskilt som jeg kan henge opp utenfor døra mi? Anonymkode: b58b2...d1c
Million Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Det skal vel stå noe på dette skiltet kanskje? Skal det stå navnet ditt, eller skal det stå "Ikke stå der ute og frys - gå hjem" eller "Velkommen"....? Du googler bare "dørskilt" og så velger du.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Jernia har normale, pene dørskilt. Anonymkode: 3ae94...192
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #4 Skrevet 18. juli 2019 På 16.7.2019 den 13.28, Million skrev: Det skal vel stå noe på dette skiltet kanskje? Skal det stå navnet ditt, eller skal det stå "Ikke stå der ute og frys - gå hjem" eller "Velkommen"....? Du googler bare "dørskilt" og så velger du. Jeg skjønner det og her lurte jeg bare på noen tips til butikker. Anonymkode: b58b2...d1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 På 16.7.2019 den 13.28, Million skrev: Det skal vel stå noe på dette skiltet kanskje? Skal det stå navnet ditt, eller skal det stå "Ikke stå der ute og frys - gå hjem" eller "Velkommen"....? Du googler bare "dørskilt" og så velger du. Jeg tenkte fortrinnsvis på å skrive Velkommen til xnavn. Anonymkode: b58b2...d1c
Million Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte fortrinnsvis på å skrive Velkommen til xnavn. Anonymkode: b58b2...d1c Ser du for deg metall, akryl (gjennomsiktige) eller plastskilt? Firkantet eller avlangt, ovalt? Du kan jo se gjennom hva de har her Mitt eget dørskilt er av metall og er gravert med sort skrift.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #7 Skrevet 25. august 2019 5 minutter siden, Million skrev: Ser du for deg metall, akryl (gjennomsiktige) eller plastskilt? Firkantet eller avlangt, ovalt? Du kan jo se gjennom hva de har her Mitt eget dørskilt er av metall og er gravert med sort skrift. jeg har ikke tenkt noe på om jeg liker gjennomsiktig eller plastskilt eller fasongen på det. Det viktigste er at ei dame som kommer på besøk liker skiltet. Anonymkode: b58b2...d1c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #8 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har ikke tenkt noe på om jeg liker gjennomsiktig eller plastskilt eller fasongen på det. Det viktigste er at ei dame som kommer på besøk liker skiltet. Anonymkode: b58b2...d1c Da ville jeg tatt "ikke stå der ute og frys - gå hjem" ....så får du testet humoren også! 😂 Anonymkode: 32097...3c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #9 Skrevet 25. august 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Da ville jeg tatt "ikke stå der ute og frys - gå hjem" ....så får du testet humoren også! 😂 Anonymkode: 32097...3c8 Jeg står nok over det forslaget der. Anonymkode: b8a0c...e6a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #10 Skrevet 25. august 2019 Jeg kan male dørskilt på porselen. Det jeg mangler er en ovn, fine mårhårspensler, maling, tekst, et bilde. Kan låne en ovn, men tar ikke oppdrag. Vet de har ovn inne på Bredtvedt, spør om en av damene der kan male og påta seg oppdraget. Det er helt legitimt å spørre. Damene der inne må jobbe, i et fengsel får du ikke bruke dine egne sparepenger automatisk. Eller hør med Spenn.no. Mulig de tar oppdraget. Anonymkode: ef318...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 On 8/25/2019 at 8:19 PM, AnonymBruker said: Jeg kan male dørskilt på porselen. Det jeg mangler er en ovn, fine mårhårspensler, maling, tekst, et bilde. Kan låne en ovn, men tar ikke oppdrag. Vet de har ovn inne på Bredtvedt, spør om en av damene der kan male og påta seg oppdraget. Det er helt legitimt å spørre. Damene der inne må jobbe, i et fengsel får du ikke bruke dine egne sparepenger automatisk. Eller hør med Spenn.no. Mulig de tar oppdraget. Anonymkode: ef318...8c9 Mange takk for tipset, men jeg står nok over det forslaget der. Anonymkode: b8a0c...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå