Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Dette var helt grusomt å lese og se video av... Jeg melder meg herved ut av menneskeheten, nekter å la meg gå under betegnelsen "samme rase" som disse jævlene. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276118
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 Kan du ikke heller melde deg inn i en dyrevernsforening som prøver å gjøre noe konkret mot dette i steden? Så kan du kanskje bidra til å bekjempe dette fremfor å stikke hodet i sanden som en struts? Det er mye godt driv i sinne for urettferdighet.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Takk for tips, men er allerede medlem i PETA og Dyrebeskyttelsen. Men blir plutselig noe annet å se at ting virkelig skjer, enn å høre alle historiene om hvor ille det er.
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Ja, har lest det.. Sitter her å griner.. Orka ikke se videoen. Ja, noen mennesker ER onde. :evil: Tror de det er en Teddy fra Brio de driver å flår?! Fytti HELV##!! Har lenge tenkt på å støtte noe, når jeg får jobb. Hvis det ordner seg med jobb på 2.gangs intervjuet kommer jeg garantert til å bidra med hjelp her!!
Sniglå Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Åpna linken, så overskriften, og lukke vinduet ned igjen. Hvis jeg leser sånnt begynner jeg bare å strigrine.... Mennesker altså! :evil: Just for the record, er med i dyrebeskyttelsen jeg også..
Cand alt Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 DEN linken klikker jeg meg ikke inn på, men jeg synes det er fint at de blir belyst med jevne mellomrom.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Takk for tips, men er allerede medlem i PETA og Dyrebeskyttelsen. Men blir plutselig noe annet å se at ting virkelig skjer, enn å høre alle historiene om hvor ille det er. Jeg er også medl i Dyrebeskyttelsen. Er ikke så aktiv, men bidrar hvertfall med penger så andre kan være aktive.
Quinden Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Har ikke åpnet videoen... er visst ingen ende på menneskers brutalitet... og det verste er at vi kjøper disse produktene... så lenge vi gjør det, så opprettholdes torturen på disse stakkars dyrene. :cry:
mockinbird Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Menneskes ondskap og egoisme kan mange gang gjøre mæ målløs.... :veldigsur: Håpe alle her inne ALDRI kjøpe sæ nå som e laga av dyrepels, og at de melde sæ inn som støttemedlem av dyrebeskyttelsen: http://www.dyrebeskyttelsen.no/publikum/me...edlemskap.shtml
Cinnamon Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Dette er så kvalmt og motbydelig at jeg knapt orker å lese det.....og langt mindre se det!
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 :cry: huff, jeg blir helt dårlig av å se slikt.. så den dokumentaren på tv2 for evigheter siden, og sliter enda med å få ut bilder av hodet mitt.. spesielt det ene, der to katter faktisk holder rundt hverandre, og ser vettskremte ut! har aldri grint så mye før tror jeg... Jeg har vurdert å bli aktivt medlem eller lignende, eller noe slags form for å redde dyr i nød.. noen som vet om det er noe muligheter for det? jeg tenker ikke demonstrasjoner og slikt, men å faktisk hjelpe med å stoppe mishandling av dyr? Jeg er med i noah, men føler det ikke er så mye mer enn å donere penger jeg kan gjøre der..
Gjest Gitte Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 send inn: http://www.dyrebeskyttelsen.no/kampanjer/2...pels_kina.shtml
Trampe Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 :sinna: :sinna: :sinna: Jeg er også med i dyrebeskyttelsen. Var aktivt medlem tidligere, var beredskapshjem for mange små som trengte meg. Nå har jeg ikke tid eller plass - men det kommer.
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #17 Skrevet 6. mai 2005 send inn: http://www.dyrebeskyttelsen.no/kampanjer/2005_kampanje_imporforbud_pels_kina.shtml gjort det:) det minste en kan gjøre!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #18 Skrevet 6. mai 2005 At noen er jævlige mot dyr er kansje det jævligste jeg kan tenke meg. Akkurat nå må jeg vente litt med å si noe mer.
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #19 Skrevet 7. mai 2005 Huff.. :-( Ufattelig trist. Den videoen orker jeg virkelig ikke å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå