Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Fødte mitt første barn i November. 18/06 fikk jeg min første mens og den var normal både i mengde og lengde. Har i litt over en uke nå hatt av og på menskramper, men ingen blødning. Er 3 dager forsinka i forhold til syklusen jeg hadde før jeg ble gravid, men har også negativ test.  

Vi prøver ikke aktivt med nr 2 men tenkte at vi skulle la naturen gå sin gang. Er det vanlig at syklusene er sånn selv om mens har kommet tilbake? Og kan det være at det er litt tidlig med test dersom jeg er gravid? 

Takk for svar! 

Anonymkode: 73ebd...a0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tok i hvert fall noen måneder før syklusen min ble stabil da den kom tilbake etter fødsel. Jeg ammet fortsatt, så det virket nok også inn. Sykluslengden var også endret da den ble regelmessig igjen etter svangerskapet, fra 26 dager til 30-31 dager. 

Anonymkode: f7c2b...b47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det tok i hvert fall noen måneder før syklusen min ble stabil da den kom tilbake etter fødsel. Jeg ammet fortsatt, så det virket nok også inn. Sykluslengden var også endret da den ble regelmessig igjen etter svangerskapet, fra 26 dager til 30-31 dager. 

Anonymkode: f7c2b...b47

Ja sa er den nok ikke helt i rutine enda 😁 ammer fortsatt, ser jeg glemte å nevne det 🙈 takk for svar! 

Anonymkode: 73ebd...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...