Geojak Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Har begynt å bli en vane dette. Hver kveld barberer jeg meg, i tilfelle hun har lyst i kveld... så det ikke er noen rispende skjeggstubber som kan ødelegge opplevelsen. Passer også alltid på at finger neglene er korte, med tanke på at jeg ikke skal klore henne opp om hun har lyst på sex, jeg gir henne alltid en runde med slikking, med en eller to fingre inne i henne for å stimulere henne innvendig. Livredd for at skarpe negler skal ødelegge opplevelsen hennes. Eller skjeggstubber som tisper på låret hennes.. Har nesten blitt en besettelse, jeg må innom badet hver kveld å sjekke dette, selv om det kanskje går uker mellom hver gang vi har sex. Andre som har det slik? Hva med dere jenter, ville dere likt at han gjorde slikt for deres skyld, eller er det unødvendig?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Skjønner at det er lett å gå i den fella, men du får ikke mer sex av tøffeloppførsel. Anonymkode: fe17c...5af 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Mine kveldsritualer: Sjekker Kvinneguiden og YouTube slik jeg sovner lenge etter jeg burde. Anonymkode: 3c218...a9f 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 Mannen min barberer ingenting, og jeg elsker kroppshåret hans. Jeg barberer heller ikke, men han slikker meg som en helt uansett. Vi er bare 2 hårete aper som puler når og hvor vi vil uten å kritisere hverandre, til vi er svette og utslitte. En dusj før sex er plenty vedlikehold👍 negler klipper vi fordi det er vanlig, og ikke pga sex. Anonymkode: b3b00...422 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 Jeg mener at enhver runde i senga begynner med neglfil & barbering ja! Men jeg har det ikke som ts at jeg går og håper på å få pule, her pules det så ofte vi kan, gjerne 2-3 ggr pr dag. Og initiativet er ca 50-50 mellom oss, så ingen "maser" men begge vil mye, mer og enda mer. Men å file negler og barbere seg (om man ikke har skjegg), det er en selvfølge! Anonymkode: c8279...ccf
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 Kjenner følelsen av å gå rundt og håpe på å få pule. Helt tragisk og ødeleggende.... Heldigvis et tilbakelagt stadie da den frigide ble tuppet ut og erstattet av en skikkelig duracell-kanin for mange år siden. Nå er det faktisk slik at man enkelte kvelder håper å få slippe å pule....men jeg tar det som en mann 👏😛 Anonymkode: 23323...d30
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 Så lenge vi eller snakker om normal trimming av fingernegler og skjegg, så er ikke dette nødvendig:P Tror de flerste vil tåle litt skjeggrasping for en kjappis før man legger seg. Det blir jo som å forvente at hun er nybarbert før hun legger seg hver kveld:P Forhold er jo ikke sånn. Og tar du initativ eller ligger du bare der i håpet om at hun skal det? Eller begge deler? Snakk sammen!:P Anonymkode: 6e4e2...934
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 Jeg legger meg flere timer etter min samboer. Hun er A-menneske, jeg B-menneske. Så det er ikke noe jeg tenker på som en mulighet når jeg gjør meg klar for kvelden. Sex har vi på dagen, eller tidlig på ettermiddagen. Sist jeg barberte meg var jeg tennåring, trur jeg. Har bare brukt saks siden den gang. Er alt for mye stress med høvel. Orker ikke. Anonymkode: 5ba4c...1be
Geojak Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2019 Tar nok iniativ ja, og ligger ikke bare å venter som en tøffel... Mem når hun sliter med lyst problemer, bla. på grunn av sykdom, blir det litt masete om hvis jeg skulle foreslå dette hver eneste kveld. Gjelde å velge sine tidspunkt med omhu... Redd det kan bli slik for flere av dere etter at dere runder 50+ .. Da lever man litt for av og til sex, så lenge du fortsatt elsker din partner!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #10 Skrevet 16. juli 2019 2 timer siden, Geojak skrev: Tar nok iniativ ja, og ligger ikke bare å venter som en tøffel... Mem når hun sliter med lyst problemer, bla. på grunn av sykdom, blir det litt masete om hvis jeg skulle foreslå dette hver eneste kveld. Gjelde å velge sine tidspunkt med omhu... Redd det kan bli slik for flere av dere etter at dere runder 50+ .. Da lever man litt for av og til sex, så lenge du fortsatt elsker din partner! Får sex når jeg vil nå og sånn akter jeg å ha det om fem år også, når jeg runder 50. Bare ved å være meg selv, barbert eller ubarbert. Anonymkode: fe17c...5af
Gjest Familytree Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 Å kutte neglene dine er for hygiene. Jeg tror du er veldig stresset over sex. Jeg har ikke et kveldsritual fordi jeg er singel 😁
Geojak Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2019 Enig i at negklipp er for hygirne, mer det at jeg alltid sjekker de ikke er skarpe og kan rispe opp etterpå. Men nok om det. mange her på KG som mener man må ha sex ofte, vi har også hatt det, men er i en periode nå der det er litt mer sjelden. Håper jo den peioden går over og ar sexlivet tar seg opp igjen. Når du har vært sammen i over 30 år ligger det jo endel følelser bak, er liksom ikke bare å dumpe henne fordi sexlivet er litt uregelmessig for tiden. Håper og tro det tar seg opp igjen. Vi trodde heller ikke det skulle bli slik for noen år siden, men livet blir ikke alltid slik en tror og håper, da er det viktig å ta hensyn til hverandre og holde ut og holde sammen. Vi håper det gamle sexlivet kommer tilbake, i mellomtiden blir det «av og til» sex. Så er mitt sære kveldsrutuale og tanker gjort for at om hun får lyst, skal hun hvertfall nyte det som skjer i kveld. Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 Vil bare si at Kjæresten min er slik som deg. Og jeg setter veldig,veldig stor pris på det 🙂 Anonymkode: f2c95...296 2
Besina Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 Det høres slitsomt ut. Så lenge samboer er ren og klipper negler jevnlig, som bare skulle mangle, er jeg fornøyd. Foretrekker at han ikke barberer seg nedentil, men han kan godt trimme skjegget.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #15 Skrevet 16. juli 2019 Omg så slitsomt og så trist kveldsrutale. All den antrengelsen, hver dag, bare for å ha vanligvis IKKE ha sex engang Er det ikke enklere å bare bestikke henne med blomster eller noe? Glad jeg er singel. Det der hadde jeg ikke orket. Tviler også på at hun bryr seg. Anonymkode: 44e10...82c
barbent Skrevet 17. juli 2019 #16 Skrevet 17. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min barberer ingenting, og jeg elsker kroppshåret hans. Jeg barberer heller ikke, men han slikker meg som en helt uansett. Vi er bare 2 hårete aper som puler når og hvor vi vil uten å kritisere hverandre, til vi er svette og utslitte. En dusj før sex er plenty vedlikehold👍 negler klipper vi fordi det er vanlig, og ikke pga sex. Anonymkode: b3b00...422 dette😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå