Gå til innhold

Hei.Noen fra Herre her?(Bamble)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å bo der med barn? er det sentralt og greit og komme seg rundt? Skole?miljø?Lett å bli kjent med barn og voksne? Hvordan er været om sommeren og resten av året? Flytter fra Vestlandet..Lei regn og drittvær. Har funnet noe men vil høre om noen har noe positivt/negativt å si om det? Er det tryft og fint og ikke noe bygdemiljø med sladder og vas?

Skjer det gøye ting rundt her? 

Aktiviteter for barn?

Tusen takk for alle svar :)

Anonymkode: e3009...933

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stathelle og langesund er bedre :) mer sentralt og mindre bygdeslarving 

Det er veldig fint på herre, men veldig lite sted. 

Mvh tilflyttet

Anonymkode: e804a...52d

AnonymBruker
Skrevet

Ligger litt øde(alt er relativt). Kan helt ærlig veldig lite om området, men har inntrykk av at det er litt fattig med de problemene man vanligvis får av det.

Anonymkode: 8da56...d49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke flytt til herre. Det er enormt usentralt,  full av mygg, narkomane og trygdede. Om vinteren er hovedveien dit direkte livsfarlig å kjøre og det går nesten ikke busser.

Anonymkode: 78cfb...8dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke flytt til herre. 

Dårlig med bussforbindelse, du er avhengig av bil, dårlig skole,mye bygde slarv, rusproblematikk. Det er billige hus der, men ikke verd å bo der.

Hvis du skal flytte til området, vurder heller Skien, Porsgrunn, Stathelle eller Langesund. Ihvertfall hvis du har barn...

Anonymkode: acf50...447

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville helt klart valgt mer sentrale steder i Bamble, helst Stathelle eller Langesund. 

Anonymkode: 0b802...866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt rusproblemer på herre? Trodde det var blitt mer "sivilisert" der nå. 😂

Tror jeg ville sett på hus nærmere stathelle eller langesund som de andre sier her. Evnt rugtvedt? (Vet ikke hvordan det er der i forhold)

Anonymkode: 6c9a7...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv fra Skien, aldri bodd på Herre. Men har hørt mye rart om plassen, dessverre. Kan godt hende det er bedre der nå, men Herre er gjerne ikke et sted man «vil» flytte til har jeg inntrykk av. Kanskje ikke den rette til å svare, siden jeg ikke har noe relevant erfaring selv annet enn ting jeg har hørt 🙂

Anonymkode: 183aa...3bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt rusproblemer på herre? Trodde det var blitt mer "sivilisert" der nå. 😂

Tror jeg ville sett på hus nærmere stathelle eller langesund som de andre sier her. Evnt rugtvedt? (Vet ikke hvordan det er der i forhold)

Anonymkode: 6c9a7...1f4

Veldig kjekt å bo på Rugtvedt :) 1 min unna Stathelle. Skole med godt rykte og 2 barnehager i området. 

Mye bygging akkurat nå med de nye veiene, men dette vil roe seg når vekene er ferdig :)

Anonymkode: e804a...52d

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar.Ikke lett å vite hvor det er greit når du ikke er kjent :)

Skal se nærmere på de andre stedene. Takk for tips!

Anonymkode: e3009...933

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Herre, eller enda verre Kilebygda. Stathelle og Langesund er veldig fine.

Anonymkode: 99aec...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...