Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 (endret) Jeg har en nå fordi jeg gjerne ville ha muligheten til å bruke vanlig traktekaffe igjen, men bare til en kopp av gangen. Er det flere som har kjøpt? Hva er konklusjonen? Kaffe kan en jo dosere selv for å få den rette styrken. Jeg syns at traktetiden på ca. 4 min. er ok og den holder varmen bra i medfølgende kopp med silikongrep. Godt å holde i, men det lukter silikon når jeg drikker av den. Jeg er vant til kapselkaffe og har vennet meg til "kremet konsistens". Vanlig kaffe er bare vanlig kaffe nå, men den smakte godt når jeg fikk opp dosen. En søt liten tass som ikke tar for mye plass på benken. Jeg liker den. Endret 16. juli 2019 av Hoppetaujenta 5
a l'orange Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 (endret) Gratulerer med ny moccamaster! Du kan kanskje bruke en annen kopp, hvis denne lukter silikon? Edit; Oiii, den finnes i ORANSJ!! 🤩 Endret 16. juli 2019 av a l'orange 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2019 Ja, de finnes i mange fine farger! ...og ja, jeg har flere kopper å drikke av. Kanskje den lukter mindre silikon jo mere jeg vasker den? Verdt å teste ut, for koppen er god å holde i. Hmm...rimelig kjøp fra butikk på finn.no for den som vil skaffe seg en. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2019 To brukte til salgs på finn akkurat nå og en veldig billig ORANGE en i bergen. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=152133811 2
Jytte Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: To brukte til salgs på finn akkurat nå og en veldig billig ORANGE en i bergen. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=152133811 Har nettopp kjøpt moccamaster og innså at en som tok flere kopper ikke opptok større plass enn de mindre. Du kan jo fint bare lage en kopp selv om den kan ta det tidobbelte. Blir god kaffe i alle fall. 3
Frøkensina Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 Ikke meningen å være nostalgisk eller sånt trist, men fant denne til deg. (Kanskje brodern din satt den igjen til den nye maskinen) 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #9 Skrevet 17. juli 2019 Har alltid brukt vanlig, stor moccamaster. Går jo helt glimrende å lage bare en kopp? Og de tar ikke så mye stmrre plass, samtidig som de er mye mer praktisk iom at man kan trakte til gjester. Anonymkode: 761b7...344 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå