AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Har ikke fått mensen, tok en test idag morges og den var negativ. Hadde mensen sist 13. - 18.juni, den var egentlig ganske unormal, bare såvidt littegrann brunt blod. Pleier å ha mye mer blødning enn det. I følge en sånn "my calendar" som jeg bruker er mensen 6 dager forsinket nå. Kan jeg være gravid selvom testen viste negativ idag morges? Anonymkode: 9db97...409
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 Jeg er i litt samme situasjon. Sist jeg hadde mensen var 10.-14. juni. Jeg har hatt større pupper i en uke nå. Skulle hatt mensen for en uke siden. Har hatt mørk brun utflod i to dager nå. Negativ test .. Anonymkode: fbf42...019
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i litt samme situasjon. Sist jeg hadde mensen var 10.-14. juni. Jeg har hatt større pupper i en uke nå. Skulle hatt mensen for en uke siden. Har hatt mørk brun utflod i to dager nå. Negativ test .. Anonymkode: fbf42...019 Da kommer mensen snart. Anonymkode: 58fe8...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå