Gå til innhold

Panikk for jobb

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Deppa

Jeg har en mnd igjen av studiet mitt, og jeg sliter fælt med motivasjonen. Jeg kan ikke se for meg meg selv i en jobb relatert til studiet mitt etterpå. En vanlig butikkjobb virker mye mere fristende, selv om det er dårligere betalt.

Er det vanlig å være så stressa, lammet og føle sånn?

Kjempeglad for alle svar, jeg er bånn deppa og fortvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Ja, det er veldig vanlig å tenke sånn! Ikke gi opp likevel - gjør utdannelsen din ferdig. Du trenger jo ikke absolutt ta en jobb som tilsvarer utdannelsen, men du kommer helt sikkert til å angre hvis du hopper av 1 mnd før tiden!

Ta en annen type jobb når du er ferdig - feks butikkjobb, og smak litt på det. Så kan du evt vurdere om du vil jobbe innenfor det du er utdannet som senere. Det er uansett godt å ha en fullført utdannelse i ballasten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA - det er vanlig. Fullfør for enhver pris! Du kommer til å være glad for det senere. Du trenger ikke jobbe med det du er utdannet til, men en ufullført utdanning som du mangler så lite på er bare kilde til frustrasjon og ser dårlig ut på CVn.

Stå på, snart er det sommer og alt vil føles bedre når du er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke fullt så deppa

Takk for svar og trøstende ord! Jeg kom akkurat over verste panikken idag, så nå ser jeg litt lysere på livet igjen! Men det var utrolig godt å høre at jeg ikke er helt alene om å føle det slik! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...